بازدید 3487

اعتراف پنتاگون به افزایش آزار جنسی

کد خبر: ۸۷۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ 01 February 2019

وزارت دفاع آمریکا در گزارش سالانه خود از افزایش آزار و اذیت جنسی در دانشگاه های زیر مجموعه خود خبر داد و خواستار تشدید نیروهای انضباطی شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، وزارت دفاع آمریکا روز پنج شنبه با انتشار ارزیابی سالانه خود از آزار و اذیت جنسی در دانشگاه های افسری مربوط به سال تحصیلی 2017-2018 ، اعلام کرد: در این سال 117 مورد از تماس های جنسی ناخواسته و آزار و اذیت گزارش شده که نسبت به سال 2016 بیشتر بوده است.

پنتاگون با پذیرش اینکه آزار و اذیت جنسی به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است، به نقل از جیمز استوارت معاون وزیر دفاع آمریکا در امور انسانی و آمادگی افزوده است: یک نیروی منضبط در محیط احترام متقابل رشد می یابد و سربازان ما باید الگو باشند تا بتوانند نیروی رزمی جهان را رهبری کنند.

وزارت دفاع آمریکا مدعی شد دانشگاه ها در تابستان 2018 برنامه ای را با تمرکز بر پیشگیری، بهبود گزارش دهی، ایجاد فرهنگ احترام و ارتقای بیشتر نیروی انضباطی، اجرا کرده اند که با وجود تاثیر آن، نتایج در این تحقیق منعکس نشده است.

رادام آن بورخارت مدیر بخش پیشگیری از تعرضات جنسی و دفتر پاسخگویی هم اظهار کرد: ضروری است تا تلاش های خود را برای ارتقا و حفظ فضای امن و احترام متقابل را افزایش دهیم. ما باید تلاش کنیم تا اطمینان والدینی را که پسران و دختران خود را به خدمت می فرستند، به دست آوریم که با فرزندانشان با شرافت و احترام برخورد می شود.

وی ادامه داد: تماس جنسی اجباری و ناخواسته یکی از عوامل مخرب در ساختن یک ارتش متمرکز بر ماموریت است، بنابراین همه ما باید نقش فعالتری در مبارزه با این جنایت وحشتناک ایفا کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل