بازدید 5672
۱

جزئیات بسته حمایتی تامین اجتماعی برای خانواده‌ها

کد خبر: ۸۷۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ 31 January 2019
 مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی جزئیات بسته حمایتی تامین اجتماعی برای خانواده‌ها را تشریح کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، جعفر سمساری امروز در نشست خبری درمورد بسته حمایتی سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: این بسته حمایتی به خانواده‌هایی تعلق خواهد گرفت که کمتر از ۳میلیون‌تومان درآمد ماهیانه داشته باشند و مبنای شناسایی نیز سازمان هدفمندی یارانه خواهد بود.

وی شرح داد: خانوارهای یک نفره مبلغ ۱۰۰ هزارتومان، دو نفره ۱۵۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰۰ هزار تومان، چهار نفر ۲۵۰ هزار تومان و پنج نفر و بیشتر ۳۰۰ هزار تومان است از طریق این بسته حمایتی دریافت خواهند کرد.

سمساری در ادامه بیان کرد: پیش از انقلاب سازمان تامین اجتماعی در استان آذربایجان شرقی ۹ شعبه داشت اما اکنون ۲۸ شعبه دارد.

وی در ادامه خبر داد: در ۹ماهه سال جاری ۱هزار و ۸۵۲میلیارد تومان در وجه تعهدات بلندمدت و بیش از ۳۰میلیارد تومان در ووجه تعهدات کوتاه‌مدت بیمه‌شدگان پرداخت شده است.

سمساری همچنین گفت: در آذربایجان شرقی ۱۲هزار و ۷۰۰نفر بیمه بیکاری دریافت می‌کنند و امسال ۱۷۳میلیارد تومان مقرری بیکای برای بیمه‌شدگان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی تنها ۹۳هزار نفر بیمه‌شده سازمان تامین اجتماعی در این استان بودند، تصریح کرد: امروز بیش از ۶۷۷هزارنفر بیمه‌شده داریم.

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی درمورد حذف شغل خبرنگاران از رده شغل‌های سخت و زیان‌آور، تاکید کرد: لغو شغل خبرنگاری از مشاغل سخت صحت ندارد و اگر کمیته استانی سخت و زیان‌آور بودن آن را تایید کند، ما به وظایف خود در این زمینه عمل خواهیم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
باید درامد سرپرست خانواده ملاک قرار بگیره نه مجموع خانواده.در این دوره زمانه هیچ کس نمیتونه گلیم خودش رو از اب بکشه و همه بر سر پدر اوار شده اند...حقوق زن متعلق به مرد نبوده و 90 درصد خانوارهای ایرانی به این موضوع اگاهی دارند.و این عدالت رو از بین میبره
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی