بازدید 2627
۱

مردم نباید به ناحق جریمه شوند

کد خبر: ۸۷۴۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ 31 January 2019

فرمانده پلیس پایتخت در واکنش به اظهارات اخیر معاون حمل و نقل شهرداری تهران، خاطر نشان ساخت: مردم نباید به ناحق جریمه شوند.

به گزارش مهر، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده‌فروشان موادمخدر در مناطق شوش، مولوی و هرندی در با اشاره به اظهارات اخیر معاون حمل و نقل شهردار تهران در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه از ابتدا در بحث طرح ترافیک و زوج و فرد یک سری مشکلات مطرح کردیم، در مورد زیرساخت ها و نرم افزارها باید بگویم این مشکل از زیرساخت‌ها بود که یکسری از اقدامات را انجام نداده بودیم و تقریباً یک پوشه بزرگ از اشتباهاتی که آن زمان داشت را به طور مستند تهیه کردیم و خدمت آقای پور سید آقایی ارائه دادیم تا مردم به ناحق جریمه نشوند.

وی افزود: وقتی که این اطلاعات برای پلیس ارسال می‌شد می‌دیدیم مردم به ناحق جریمه شده‌اند و تا زمانی که آن زیرساخت درست نشود ما نمی توانیم بی دلیل مردم را اعمال قانون کنیم چراکه پاسخ مردم را نمی توانیم بدهیم.

رحیمی در پایان گفت: آنهایی که تخلف کردند جریمه شدند و آنهایی که به دلیل نقص سیستم جریمه کرده بودیم در حال بررسی برگ جریمه‌هایشان هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرا از سرویس های مدارس که از راهور و تاکسیرانی برچسب و در واقع به صورت قانونی اجازه حمل دانش آموزان را دارند و چندین سال هم به خاطر داشتن همین اجازه قانونی یا همان برچسب سرویس مدارس جریمه نمی شدند حالا به یکباره و وسط سال تحصیلی و بدون اطلاع قبلی از سوی شهرداری پیامک پرداخت عوارض ورود به طرح زوج و فرد به تلفن همراه ارسال می شود ؟ آیا این درست است که راننده ها تاوان کسری بودجه شهرداری را پرداخت کنند ؟ شهرداری چه مزایایی یا چه خدماتی به رانندگان سرویس مدارس فراهم کرده که عوارض طلب می کند ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی