بازدید 3242

ورودخبرنگاران به فرودگاه دربازگشت تیم ملی ممنوع شد!

کد خبر: ۸۷۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ 29 January 2019

حدود 300 هوادار در فرودگاه امام خمینی حاضر شدند تا از تیم ملی در بازگشت از جام ملت ها استقبال کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، اعضای تیم‌ملی فوتبال ایران، پس از این که در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل ژاپن از گردونه رقابت‌ها حذف شد، دقایقی پیش وارد فرودگاه امام‌خمینی شدند. پس از ورود اعضای تیم‌ملی، مسئولان تشریفات فدراسیون فوتبال در فرودگاه امام‌خمینی حلقه گلی بر گردن کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی انداختند تا به او خوش‌آمدگویی گفته باشند. حدود ۳۰۰ هوادار برای استقبال از تیم‌ملی در فرودگاه حضور داشتند که بیشتر آن‌ها را بانوان تشکیل می‌دادند.

در میان حدود سیصد نفر، دو هوادار که پرچم پرسپولیس را روی دوش خود انداخته بودند در میان آنها حضور دارند. یک بنر در وصف کارلوس کی‌روش که روی آن عالیجناب کی‌روش نوشته شده بود در اختیار هواداران قرار دارد.

استقبال از تیم ملی فوتبال

قرار بود پرواز تیم ملی ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه پرواز کند اما این اتفاق با تأخیری حدود دو ساعته انجام شد. در این میان مسئولان حراست فرودگاه امام خمینی اعلام کردند از طرف فدراسیون درخواست شده به خبرنگاران کارت تردد در ترمینال برای مصاحبه داده نشود خبرنگاران هم مجبور شدند در بخش عمومی که مربوط به استقبال است حضور یابند و برخلاف گذشته به آنها کارت مخصوص داده نشد.

ایران-تیم ملی فوتبال ایران

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار