بازدید 9934

پیام کارلوس کی‌روش برای خداحافظی

کد خبر: ۸۷۴۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲ 29 January 2019
کارلوس کی روش که گفته می‌شود از تیم ملی ایران جدا خواهد شد، پیامی جدید منتشر کرد.

به گزارش «تابناک» پیام کارلوس کی روش توسط دپارتمان رسانه‌ای تیم ملی به شرح زیر منتشر شد:

دوستان عزیز.

در درجه اول می‌خواهم از رییس سابق فدراسیون، آقای کفاشیان تشکر کنم به خاطر فرصتی که به من داد تا در تیم ملی جمهوری اسلامی ایران مربیگری و مدیریت کنم. همینطور مراتب تقدیر خود را از ریاست فدراسیون فوتبال آقای تاج بابت اعتمادی که داشتند و بنده را در تیم ملی نگاه دارند.

این یک سفر بود که من با تمامی قوا تلاش کردم در خدمت منافع تیم ملی ایران باشم و مسیر خودم را بروم که البته همیشه با تعهد حرفه‌ای کامل و وفاداری بی، چون و چرا به اهداف تیم ملی توام بوده است و هر انچه در تجارب و دانش خود داشته ام را ارائه داده ام.

اکنون که پایان اینجاست، عمیق‌ترین کلمات خود را تقدیم به بازیکنان همیشه بی نظیر ایرانی می‌کنم، بابت سخاوتمندیشان، کاراکتر شان، پاییندی حرفه‌ای و یک اشتیاق بسیار منحصر بفرد برای پیشرفت و خدمت به تیم ملی. از شما بابت فداکاری‌ها و وفاداریتان ممنونم. بابت دوستی که با شما دارم از شما تشکر می‌کنم و همینطور هیچ گاه فراموش نمیکنم که شما تبدیل به یکی از بهترین خانواده‌های فوتبالی در دوران زندگی من شده اید. خاطرات این سالیان بی شک تا آخر عمر در ذهن ما خواهد ماند.

همینطور می‌خواهم این کلمات خود را به کادر خود تقدیم کنم، این سفر هشت ساله بدون تلاش و حمایت‌های شما ممکن نبود. از شما بابت وفاداری و زحماتتان ممنونم.

همچنین مراتب تشکر و قدردانی خود را به تمام مربیان و بازیکنان ایرانی تقدیم می‌کنم، افرادی که در باشگاه‌ها این ورزشکاران را آماده حضور در تیم ملی می‌کنند، شما هم جزئی از موفقیت و دستاورد‌های تیم ملی هستید.

در پایان - فراتر از همه چیز، به خاطر اینکه ما همیشه به خاطر شما بازی کردیم - می‌خواهم مراتب تقدیر خود را تقدیم به تمام هواداران ایرانی نمایم. من همیشه تلاش کرده ام تا با کمال فروتنی و احترام در خدمت مردم ایران باشم و بتوانم باعث خوشحالی و افتخار کشور شوم.

متواضعانه مقابل تمام مردم ایران بخاطر حمایتشان سر تعظیم فرود می‌آورم. همیشه تلاش کرده ام بهترین را انجام دهم تا بتوانم از این کشور بزرگ دفاع کنم، تا با کمال افتخار از طریق فوتبال به جهانیان آن احترام و تقدیری را که مردم ایران در طول هزاران سال در تاریخ داشته اند را نشان دهم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲۶
درود
درود بر شرفت
چه دستاوردی؟

مربی ای که بر روی اخلاق بازیکنانش کار نکته به چه دردی میخوره

کارنامه ای هم که نداشتی
متاسفانه با دلار هایی که گرفتی باز هم نتونستی تیم ملی را متحول کنی.همانی بود که بود
پاسخ ها
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
نوش جونش بهتره که هرچی دلار میخوایم خرجج کنیم توراه ورزش باشه تا راههای دیگه مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان اگه مربی ایرانی بود میگفت پولمو کی میدین
موفق باشی. خداحافظ مرد بزرگ.
خداحافظ کارلوس
فوتبال ما همین است در20 سال اخیر کدام باشگاه ما یا کدام رده سنی قهرمان اسیا شده ایم؟
برو ديگه برنگردي
به کشورش که برگشت هم رو حرفهاش ثابت قدم باشه و همينطورى اظهار کنه و چيزديگه اى در مصاحبهاش نؘگه انشاللاه/
سلام متن زیبایی بود من هم بنوبه خودم ار ایشان تشکر میکنم
اولا معلوم نیست این حرفها را کی روش گفته باشد؟ اگر کی روش گفته ، منظورش از عمیق ترین کلمات در جمله عمیق ترین کلمات خود را به بازیکنان همیشه بی نظیر ایران... چه بود ثانیا باید یک نفر معنای ضرب المثل نوشداروی بعد از مرگ سهراب را برایش توضیح دهد!
سپاس کی روش عزیز تو یک حرفه ای بودی
کیروش بسیار باشخصیت و حرفه ای هست
زحمت کشید.دمش گرم.شیوه وشکل بازی تیم ملی رو مقایسه کنید با زمانی که کی روش به ایران نیومده بود،اونوقت به تغییراتی که داده پی می برید.
خسته نباشید
کی روش بنظر من مربی خیلی بزرگی بود ولی ما با مسائل حاشیه ایی به درستی ازیشون استفاده نکردیم... ضمنا ایشون در بازی با ژاپن کمترین تقصیر رو داش..واقعا اشتباه مضحک و مسخره پنج ملی پوش میلیاردر!!تیم رو به باد داد..حیف
امیدوارم بمونه . فقط اون میتونه تیم ملی رو منظم و مستحکم نگهداره . بعد ازاون این تیم دیگه تیم نمیشه .از 100 بازی 80 بازی باخت نداشتیم که از این تعداد بیش از 60 بازی رو بردیم . بازم بگین کاری نکرد . یکم انصاف داشته باشیم .
انصافاً این شکست آخری تقصیر بازیکنان بود. به نظرم باید مراسمی برای تشکر و حداحافظی آبرومندانه ایشان برگزار نماییم تا مربیان بزرگ جهان باز هم به ایران بیایند.
واقعا روسفید بشند روی تیم ملی مارو در میادین بین المللی روسفید کردند
وقتی که بازیکن هنوز نمیداند توپ دست کیست تقصیر کی روش است
سرتو بالا بگیر فرمانده ملت ایران هیچ گاه تاریخ سازی تورا فراموش نخواهد کرد این مردم در جام های جهانی اینده از تو مثل یک قهرمان ایرانی یاد خواهند کرد و به یاد داشته باش هیچ گاه لحظات شیرین بازی های ارژانتین و پرتغال را از یاد نمیبرند . تو بزرگ مرد پرتغالی با تاریخ باشکوه و زیبای کشورت به ما درس خواستن توانستن است اموختی .درود بر شرفت درود بر کشورت درود بر خانواده ات و درود بر روح بزرگت .یادت باشه اسم کیروش خوش تیپ بر قلب 85 میلیون ایرانی نقش طلا بسته .بابت همه زحماتی که برای پیشرفت عظیم فوتبال کشورم کشیدی دستانت را میبوسم و بهترین ها را برایت ارزو دارم . خدا حافظ فرمانده
درود
درود بر تو که قوتبال ما را ارتقا دادی تو همیشه در قلب ما هستی اقای کیروش از همه زحماتت ممنونیم سلامت باشی
تا فوتبال ايران بصورت اكادمي نباشه وساختار درست نداشته باشه مربي هرچقدر هم مربي بزرگي باشه درفوتبال ايران هيچ خروجي نخواهد داشت بهتر است بعد از رفتن كيروش بيخودي
پول ملت را هدر ندهيم وجيب مربيان خارجي را پر نكنيم فوتبال ما همين كه هست هيچ موقع با اين اوضاع پيشرفتي نخواهيم داشت بهتر است به رده بندي فيفا نگاه نكنيم وخودمان را گول نزنيم ما در آسيا در رده پنچ وششم اسيا هستيم تيم هاي ديگر اسيا با سرعت نور پيشرفت مي كنند وما پسرفت مي كنيم با اين وضعيت اقتصادي بد كه در جامع حاكم است سرمايه گذاري نيز در فوتبال بيشتر از اين امكان پذير نيست درست نيست مردم
در از لحاظ اقتصادي در تنگنا باشند ما پول بيت المال در فوتبال هدر بدهيم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی