بازدید 4521
بیانیه روابط عمومی اتاق ایران:

تکذیب یک شایعه و بی‌اخلاقی

کد خبر: ۸۷۴۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸ 29 January 2019

متاسفانه شایعاتی در فضای مجازی تحت عنوان استعفای هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران در حال دست به دست شدن است که هیچ نسبتی با واقعیت ندارد و به شدت تکذیب می‌شود.

برخی تلاش‌ها برای تخریب پارلمان بخش‌ خصوصی آغاز شده که بی‌اخلاقی در آن حرف نخست را می‌زند.

هیات رئیسه اتاق بازرگانی،‌صنایع، معادن و کشاورزی ایران با قدرت و اتکا به رای نمایندگان فعالان اقتصادی کشور در پارلمان بخش خصوصی ایران به کار خود ادامه می‌دهد.

در حال حاضر غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران و کیوان کاشفی عضو هیات رئیسه اتاق ایران همراه با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در سوریه به سر می‌برند و مذاکرات اقتصادی را با حضور 25 فعال اقتصادی کشور برای بازسازی سوریه دنبال می‌کنند.

انتشار شایعه‌های بی‌اساس در چنین شرایطی که اقتصاد ایران با تحریم های یک‌جانبه آمریکا مواجه شده و فعالان اقتصادی در حال تلاش برای عبور از چالش های ایجاد شده هستند، منافع ملی را نشانه گرفته است.

بیانیه روابط عمومی اتاق ایران درباره یک شایعه و بی‌اخلاقی

اتاق ایران به عنوان پارلمان بخش خصوصی کشور همواره از انتشار آزاد اطلاعات، رسانه‌های آزاد و فعالیت ابزارهای فضای مجازی حمایت کرده و آن را لازمه توسعه اقتصادی می‌داند اما به همان نسبت با انتشار شایعه و بی‌اخلاقی در فضای رسانه‌ای مخالف است به ویژه آنکه فعالیت بدون شناسنامه و بی‌هویت شبه‌رسانه‌ای در فضای مجازی، می‌تواند زیان‌بار باشد.

محمدرضا عرب
روابط عمومی اتاق بازرگانی، ‌صنایع، معادن و کشاورزی ایران

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی