بازدید 2194

برگزاری کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی

کد خبر: ۸۷۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 29 January 2019

کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی یکم و دوم اسفندماه با حضور اساتید داخلی و بین المللی در دانشگاه خواجه نصیر برگزار می شود.

به گزارش مهر، محمدهادی زاهدی، مدیر مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه خواجه نصیر گفت: سیزدهمین کنفرانس ملی و هفتمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی با هدف یادگیری آسان برای همگان در این دانشگاه برگزار می شود.

وی افزود: این کنفرانس در ۴ محور علم و هنر یادگیری - یاددهی (پداگوژی) در یادگیری الکترونیکی، یادگیری الکترونیکی در توسعه اقتصادی- اجتماعی و فرهنگی، فناوری‌های نوین در یادگیری الکترونیکی و یادگیری الکترونیکی در همکاری‌های علمی بین‌المللی برگزار خواهد شد.

مدیر مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه خواجه نصیر تاکید کرد: این کنفرانس به جنبه‌های بنیادی، راهبردی و توسعه‌ای که سودمندی خاصی در سطح کشور دارند تاکید دارد که برای تحقق این اهداف، علاوه بر دریافت مقالات و برگزاری کارگاه‌های آموزشی، دو روش جدید با عناوین «گزارش تجربه» و «طرح مسئله» برگزار می شود.

زاهدی اظهار داشت: در این کنفرانس بیش از ۵۰ استاد از دانشگاه های سطح یک کشور و اساتیدی از کشورهای برزیل کانادا، مالزی، پرتغال، ژاپن، نیوزیلند، آلمان، لهستان، اسپانیا، چک، چین، روسیه، الجزایر، لیبی، عربستان، استرالیا، انگلستان و آمریکا حضور دارند.

وی عنوان کرد: به دبیرخانه این کنفرانس بیش از ۱۵۰ مقاله از ۱۳ کشور جهان ازجمله لهستان، اسپانیا، چک، چین، روسیه، الجزایر، لیبی، عربستان، استرالیا، آلمان، انگلستان و آمریکا ارسال شده است.

مدیر مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه خواجه نصیر گفت: در این کنفرانس پنل های تخصصی با سخنرانی اساتیدی از دانشگاه‌های معتبر بین المللی همچون دکتر تیموتی از دانشگاه ملی آموزش مجازی اسپانیا (UNED)، دکتر سامرویل از دانشگاه لندن و دکتر کوهلر از موسسه آموزش فنی و حرفه‌ای TU (دانشگاه صنعتی درسدن) برگزار می شود.

زاهدی عنوان کرد: دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین طوسی برنامه دارد در جریان برگزاری این کنفرانس، طرح‌های ویژه‌ای برای تداوم سازی تحقیق و تبادل دستاوردهای علمی و تحقیقاتی در حوزه یادگیری و یاددهی الکترونیک در کشور برگزار کند که با طراحی مسابقه انتخاب نام مناسب برای این کارگروه ملی، کار خود را آغاز کرده است.

وی اضافه کرد: همچنین در این کنفرانس از دانش‌آموختگان برتر مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه خواجه نصیر تقدیر می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست