بازدید 3794

اروپا خواستار برگزاری فوری انتخابات ریاست‌جمهوری در ونزوئلا شد!

اتحادیه اروپا ضمن مداخله در امور داخلی کاراکاس، خواستار برگزاری فوری انتخابات ریاست‌جمهوری در ونزوئلا شد!
کد خبر: ۸۷۳۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵ 26 January 2019

اتحادیه اروپا ضمن مداخله در امور داخلی کاراکاس، خواستار برگزاری فوری انتخابات ریاست‌جمهوری در ونزوئلا شد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه اتحادیه اروپا، اتحادیه اروپا امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ ای مداخله جویانه در امور داخلی ونزوئلا اعلام کرد: در نبود نهادی برای برگزاری انتخابات جدید با ضمانت‌ های مورد نیاز طی روزهای آینده، اتحادیه اروپا اقدامات بیشتری را اتخاذ خواهد کرد که شامل به رسمیت شناختن رهبری کشور مطابق با ماده ۲۳۳ قانون اساسی ونزوئلا است.

اتحادیه اروپا در ادامه بیانیه صادره خود خواستار برگزاری ریاست جمهوری آزاد، شفاف و معتبر بر اساس معیارهای دموکراتیک بین‌ المللی و قانون اساسی ونزوئلا شده است.

به دنبال مجموعه اقدامات تحریک آمیز واشنگتن، از چهارشنبه گذشته تعدادی از هواداران «خوان گوایدو» در برخی خیابان های کاراکاس پایتخت این کشور به خیابان ها ریخته و پس از سردادن شعارهایی ضد «نیکلاس مادورو» رئیس جمهوری قانونی و منتخب ونزوئلا دست به آشوب و هرج و مرج در خیابان ها و معابر برخی از شهرها زدند.

«نیکلاس مادورو» رئیس جمهوری قانونی و منتخب ونزوئلا طی سخنانی در جمع هواداران خود مقابل کاخ ریاست جمهوری کاراکاس اعلام کرد: ونزوئلا تمام روابط خود با آمریکا را قطع کرده است. این کشور درصدد کودتا علیه دولت قانونی ونزوئلا است. تمام دیپلمات‌های آمریکایی ونزوئلا را در عرض ۷۲ ساعت ترک کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار