بازدید 1607

پنتاگون: روند خروج از سوریه با نوسان همراه است

یک سخنگوی پنتاگون اعلام کرد، تعداد نظامیان آمریکایی حاضر در سوریه در طول فرایند خارج شدن از این کشور دستخوش نوسان خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۲۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰ 25 January 2019

یک سخنگوی پنتاگون اعلام کرد، تعداد نظامیان آمریکایی حاضر در سوریه در طول فرایند خارج شدن از این کشور دستخوش نوسان خواهد شد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، ‌به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، شان رابرتسون، سخنگوی پنتاگون در پاسخ به سوالی درباره گزارش‌ها در خصوص اعزام سربازان بیشتر از سوی واشنگتن به سوریه، اظهار کرد: تعداد سربازان آمریکایی در سوریه در طول فرایند خارج شدن این سربازان از این کشور نوسان خواهد یافت.

رابرتسون در این باره گفت‌: ما به سبب نگرانی نسبت به امنیت عملیاتی، درباره جزئیات تحرکات سربازان یا زمان‌بندی‌های آن بحث نخواهیم کرد.

شبکه خبری سی‌ان‌ان روز پنج‌شنبه‌ و به‌ نقل‌ از مقامات نظامی گزارش کرد که آمریکا سربازان بیشتری به سوریه فرستاده تا در طول خارج کردن نیروهایش از این کشور امنیت را تأمین کنند.

سخنگوی پنتاگون گفت‌، این فرایند خروج مبتنی بر شرایط عملیاتی میدانی از جمله گفت‌وگوی ما با شرکا و هم‌پیمانانمان خواهد بود و قرار نیست مشمول چارچوب زمانی دلخواه قرار بگیرد. 

وی افزود: ائتلاف تحت رهبری آمریکا در حال اجرای یک عملیات خروج منظم برای نیروهای آمریکایی است.

ماه دسامبر گذشته دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا ادعای پیروزی بر داعش را مطرح کرده و از تصمیمش برای خارج کردن سربازان آمریکایی از سوریه خبر داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار