بازدید 3736

استادان برتر دانشگاه حمایت ویژه می‌شوند

کد خبر: ۸۷۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ 25 January 2019

رئیس دانشگاه تهران گفت: استادان دانشمند و دانشجویانی که پیشرفت های علمی دارند مورد حمایت و تشویق دانشگاه برای ارتقاء سطح علمی قرار می گیرند.

به گزارش فارس، محمود نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه طبق آخرین آمار منتشرشده از سوی مؤسسه کلاریویت آنالیتیکس پنج نفر از استادان پردیس علوم در فهرست دانشمندان یک درصد برتر جهان قرار گرفته‌اند، گفت: این موفقیت ناشی از سیاست های دانشگاه بوده است که در این رابطه ما سعی کردیم در حقوق و دستمزد این افراد و دیگر اساتید ممتاز عملکرد کیفی را مد نظر قرار دهیم و در مقابل نیز تلاش کرده‌ایم تا روند استخدام این افراد به صورت ویژه انجام شوند.

نیلی احمد آبادی افزود: بر اساس آئین نامه دانشگاه دانشجویان را هم مورد تشویق و حمایت قرار می دهیم به طوری که برای آنها فرصت های مطالعاتی فراهم می کنیم این موضوع در حالی است که دستاوردها و مقالات ارائه شده در سطوح مختلف مراکز علمی دنیا ناشی از کیفیت علمی و پژوهشی دانشجویان است.

به گزارش فارس، طبق آخرین آمار منتشر شده از سوی کلاریویت آنالیتیکس مربوط به دانشمندان یک‌درصد برتر که در ۱۵ نوامبر ۲۰۱۸ توسط این مؤسسه اعلام شد، پنج نفر از استادان پردیس علوم در فهرست دانشمندان یک درصد برتر قرار گرفتند.

محمد‌رضا گنجعلی، پرویز نوروزی و فرنوش فریدبد از دانشکده شیمی؛ سیامک یاسمی و حسن یوسفی آذری (استاد بازنشسته) از دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر پردیس علوم. استادان فهرست ۲۰۱۸ دانشمندان یک‌درصد برتر جهان هستند.

گفتنی‌است، اطلاعات مؤسسه کلاریویت آنالیتیکس هر دو ماه یک‌بار به‌روزرسانی می‌شود و در اعلام رتبه‌بندی‌ها و آمار فعالیت‌های افراد، در بازه ۱۰ سال اخیر مد نظر قرار می‌گیرد، برای قرار گرفتن بین محققان و دانشگاه‌های برتر، افراد یا مؤسسات باید جزو یک‌درصد اول فهرست از لحاظ تعداد ارجاعات باشند و در خصوص کشورها و مجلات در ۵۰ درصد اول قرار گیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل