بازدید 4851
۱
گزارش

بیرانوند؛ یک بازی تا عبور رکورد افسانه ای و پیوستن به تاریخ

کد خبر: ۸۷۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 25 January 2019

تیم ملی فوتبال ایران در پنج مسابقه خود در جام ملت‌های آسیا گل نخورده تا با پنج کلین‌شیت، مسافر نیمه‌نهایی شود. کره جنوبی در دوره گذشته با ثبت چنین رکوردی در جام ملت‌های ۱۶ تیمی به فینال رسید ولی ۲ بر یک برابر استرالیا شکست خورد.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا بیرانوند با ثبت پنجمین کلین‌شیت خود مقابل چین در مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 از رکورد چهار کلین‌شیت منصور رشیدی در جام ملت‌های 1972 عبور کرد تا نام خود را در تاریخ فوتبال ایران ثبت کند.بیرانوند همچنین با ثبت پنجمین کلین‌شیت خود با «جین هیون کیم»، دروازه‌بان کره جنوبی که در دوره گذشته مسابقات جام ملت‌های آسیا در سال 2015 به این رکورد دست یافته بود، برابر شد.سنگربان تیم ملی کشورمان برای یکه‌تازی در تاریخ جام ملت‌های آسیا به ثبت یک کلین‌شیت دیگر مقابل ژاپن در دیدار نیمه نهایی نیازمند است تا به تنهایی رکوردار بسته نگه داشتن دروازه خود در شش دیدار جام ملت‌های آسیا باشد.

گزارش زنده: ایران 3 - چین 0 / عبور از خوان پنجم و دیوار چین با جهش بلند یوزها / رکورد تاریخی کلین شیت آسیا در اختیار بیرانوند/ طارمی بازی نیمه نهایی را از دست داد/ انصاری فرد نیامده گل زد و برای ژاپن خط ونشان کشید/ آزمون و طارمی روزگار مدافعان کٌند لیپی را سیاه کردند/ ژاپن با کمک VAR ویتنام را اوت کرد و به نیمه‌نهایی رسید

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
مرد بی ادعا و متواضع
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار