بازدید 3867

طراحی بمبگذاری در محله مسلمان‌نشین نیویورک

کد خبر: ۸۷۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۱ 23 January 2019

چهار نفر در ایالت نیویورک آمریکا متهم به برنامه ریزی برای بمب گذاری در منطقه مسلمان نشین اسلامبرگ در این ایالت شدند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، این چهار تن که شامل سه مرد و یک پسر نوجوان هستند، جمعه گذشته پس از آن دستگیر شدند که یک دانش آموز صحبت هایی را که در مدرسه خود شنیده بود، به پلیس گزارش کرد.

برایان کولارنی، وینسنت وترومیل و اندرو کریسل به همراه یک پسر 16 ساله که هنوز هویت وی اعلام نشده، در شهر گریس در نیویورک دستگیر شدند.

این چهار تن متهم هستند که برای بمبگذاری در شهرک اسلامبرگ در شهرستان دلاوِر در ایالت نیویورک آمریکا که 350 کیلومتر با گریس فاصله دارد، برنامه ریزی می کرده اند.

تحقیقات پلیس زمانی شروع شد که یک دانش آموز گزارش کرد در مدرسه خود از متهم 16 ساله شنیده که تصویر یکی از دانش آموزان را نشان داده و گفته که او شبیه تیرانداز مدرسه است.

پلیس در حین تحقیقات و بازرسی های متعدد، 23 قبضه اسلحه و 3 بمب کنارجاده ای و همچنین برنامه حمله به اسلامبرگ را از این افراد کشف کرده است.

پاتریک فلان رئیس پلیس گریس با خودداری از ذکر جزئیات گفت که این افراد احتمالا حدود یک ماه برای این بمب گذاری در حال برنامه ریزی بوده اند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه تحقیقات پلیس و اف بی آی در این زمینه همچنان در حال انجام است، از احتمال افزایش موارد اتهام علیه این افراد خبر داد.

اسلامبرگ شهرکی در حدود 300 کیلومتری شمال غرب نیویورک است که ساکنان آن را چند صد نفر از مسلمانان آمریکا تشکیل می دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار