بازدید 12735

ادعای عجیب بمب گذاری در لهستان در حمایت از ایران!

بنا به ادعای عجیب این رسانه ها در ایمیلی که به ادارات دولتی فرستاده شده، آمده است: «در دفاع از برادرانمان در جمهوری اسلامی، باید همه سگ‌های یهودی را کشت». بمبگذاری جهت تنبیه شما به خاطر خیانت به برادران ما در جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۸۷۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴ 23 January 2019

پس از آنکه مقامات آمریکا اعلام کردند، قرار است در 24 و 25 بهمن اجلاسی با نام امنیت و ثبات در خاورمیانه و با محوریت ضد ایرانی در ورشو برگزار شود، واشنگتن و محور ضد ایران در حال تلاش برای ایجاد تصور تهدید از ایران و اجماع سازی علیه آن هستند.

به گزارش «تابناک»؛ در همین زمینه، سه شنبه خبر عجیبی در رسانه های لهستانی منتشر شد که به نظر می رسد در راستای تشدید جو ضد ایرانی در اروپا و لهستان بوده است.

بنا به ادعای رسانه های لهستان، بسیاری از ادارات دولتی این کشور به دلیل تهدید به «بمبگذاری» به خاطر آنچه در رابطه با برپایی کنفرانس ورشو درباره ایران خوانده اند تعطیل شدند.

بنا به ادعای عجیب این رسانه ها، در ایمیلی که به ادارات دولتی فرستاده شده، آمده است: «در دفاع از برادرانمان در جمهوری اسلامی، باید همه سگ‌های یهودی را کشت». بمبگذاری جهت تنبیه شما به خاطر خیانت به برادران ما در جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد.

گزارش عجیب رسانه های لهستانی از بمب گذاری در این کشور در حمایت از ایران!

به نظر می رسد، این جوسازی یا خبرسازی را باید در راستای تقویت ایران هراسی و تلاش جهت ایجاد اجماع علیه ایران تلقی کرد. از سوی دیگر، هر گروه ضد ایرانی ممکن است با ارسال چنین ایمیلی، خواسته باشد هدف فوق الذکر را دنبال کند.

لهستان به پیشنهاد ایالات متحده آمریکا، میزبان یک کنفرانس بین‌المللی درباره مسائل امنیتی خاورمیانه است که گفته شده، بر سیاست‌های منطقه‌ای ایران تمرکز دارد. این کنفرانس قرار است در ۱۴ و ۱۵ فوریه برگزار شود.

رسانه های لهستانی گزارش کرده اند، شهرداری ها، استانداری ها و ادارات مالیاتی در شهرهای مختلف لهستان، امروز صبح این ایمیل را دریافت کردند.

پلیس با تخلیه ادارات، اقدام به تجسس در این اماکن کرد؛ اما هیچ مورد مشکوکی کشف نشد. ادارات در شهرهای گدانسک، لوبلین، کی یلتسه، وروتسوآو، ووج و پوزنان تا پایان وقت اداری امروز تعطیل بوده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار