بازدید 3246

جهاد اسلامی حمله رژیم‌صهیونیستی را محکوم کرد

کد خبر: ۸۷۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹ 21 January 2019

جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در بیانیه‌ای حمله هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم و بر ضرورت وحدت گروه‌های فعال مقاومت در مقابله با طرح استعماری صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «داوود شهاب» مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز دوشنبه در بیانیه‌ای، تجاوزات بامداد امروز رژیم صهیونیستی به خاک سوریه را به شدت محکوم کرد.

رژیم صهیونیستی بامداد امروز قصد داشت مواضعی در جنوب سوریه را از طریق حملات هوایی مورد هدف قرار دهد که پدافند هوایی سوریه موفق شد همه این حملات را به نحو احسن دفع کند.

وزارت دفاع روسیه گفت که «پدافند هوایی سوریه به بهترین نحو حمله امروز رژیم صهیونیستی به منطقه جنوب سوریه را دفع کرده و تل‌آویو به هیچ یک از اهداف خود در این حمله دست نیافته است.»

وزارت دفاع روسیه تاکید کرد که «این حمله هوایی توسط چهار هواپیمای اف-۱۶ اسرائیلی انجام شد و موشک‌های هدایت‌شده از دریای مدیترانه به سمت اراضی سوریه شلیک شده بود.»

جنبش حماس نیز ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به سوریه، خواستار وحدت امت عربی و اسلامی برای پایان دادن به اختلافات و بحران‌ها با هدف مقابله با تل‌آویو شد.

«جبهه دموکرتیک برای آزادی فلسطین» (الجبهة الدیمقراطیة لتحریر فلسطین) نیز ضمن محکوم کردن این حمله، افزود: این حملات با هدف ایجاد پوشش برای جنایات رژیم صهیونیستی، نجات نتانیاهو از دادگاه‌ها به اتهام فساد و نیز بازداشتن سوریه از مقابله با تروریسم انجام می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل