بازدید 3015

دستیار کی روش:هنوزچیزی برنده نشدیم،فقط چهارروزبیشترماندیم

کد خبر: ۸۷۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ 21 January 2019

اوسیانو کروز در مورد بازی برابر چین با سرمربیگری لیپی هم گفت: ما مطمئن هستیم که لیپی مربی بزرگی است. مطمئنا ما هم ایده‌های خودمان را برای تقابل با چین داریم. نمی‌توانیم اینجا ایده‌های خودمان را بگوییم. باید بین خودمان نگه داریم تا به بازی برسیم. سه روز آینده آماده بازی برابر چین خواهیم بود اما یک مساله را می‌توانیم قول بدهیم و آن این است که با همان احترامی که برابر دیگر تیم‌ها بازی کردیم برابر چین هم بازی کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، دستیار کی روش گفت: تنها راه این که بخواهیم به حریف احترام بگذاریم این است که اول به خودمان اطمینان داشته باشیم. تا این‌جای کار ما چیزی را برنده نشده‌ایم و فقط این حق را داریم که چهار روز بیش‌تر در اینجا بمانیم. امیدوارم هستم که مسائل بهتر شود.

اوسیانو در مورد تمرکز نداشتن بازیکنان در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی هم اظهار کرد: شما نمی‌توانید در مورد ۱۵ دقیقه ابتدایی یا پایانی یک بازی صحبت کنید. ما باید به یک تصویر کلی نگاه کنیم. عمان تیم خوبی بود و نقاط قوت و سلاح‌های خودشان را داشتند. البته باید به ارزش‌های هر دو تیم پرداخت. همان‌طور که می‌گوییم عمان پنالتی را از دست داد باید بگوییم که دروازه‌بان ما پنالتی را گرفت. فوتبال بازی است که که در آن قدرت حریف فراتر از اشتباهات است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار