بازدید 2937

تبادل استیکر در واتس‌اپ و اپلیکیشن کی‌بورد گوگل

به نظر می‌رسد که پیام‌رسان واتس‌اپ قصد دارد با اپلیکیشن کیبورد گوگل ادغام شده و به کاربران امکان تبادل استیکر در این دو پلت فرم محبوب را بدهد.
کد خبر: ۸۷۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۸ 20 January 2019

به نظر می‌رسد که پیام‌رسان واتس‌اپ قصد دارد با اپلیکیشن کیبورد گوگل ادغام شده و به کاربران امکان تبادل استیکر در این دو پلت فرم محبوب را بدهد.

به گزارش ایسنا، واتس‌اپ که یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در جهان به شمار می‌رود، به نظر می‌رسد که به منظور جلب نظر و رضایت کاربرانش هر از گاهی اقدام به انتشار به روزرسانی‌های جدیدی می‌کند تا به کاربران اجازه دهد از قابلیت‌های جذاب و جدیدی در پلت‌فرم مورد استفاده خود بهره مند شوند.

یکی از قابلیت‌هایی که همواره از سوی کاربران در فضای مجازی ، شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های پیام رسان مورد توجه و استقبال قرار گرفته است، استیکرها بوده اند به گونه‌ای که خیل عظیمی از کاربران از شرکت واتس اپ بارها درخواست کرده بودند که اقدام به انتشار قابلیت استیکر در پلتفرم این پیام رسان کند تا اینکه چند ماه پیش این شرکت اعلام کرد چنین قابلیتی به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و همین طور هم شد.

حالا گزارش‌های جدیدی توسط WABetaInfo منتشر شده که نشان می‌دهد واتس‌اپ قصد دارد با همکاری گوگل ، به کاربرانش این امکان را بدهد تا در صورت استفاده از اپلیکیشن کی‌بورد گوگل که موسوم به جی‌بورد (Gborad) است، استیکرهای موجود در این دو پلتفرم را به سادگی تبادل کرده و برای دوستان و مخاطبان خود ارسال کنند.

گفته می‌شود این قابلیت جدید قرار است برای هر دو نسخه اندروید و آی او اس اپلیکیشن واتس‌اپ و جی‌بورد عرضه شود. هنوز اطلاعات  و جزئیات دقیق تری از این قابلیت در دسترس نیست.

بر اساس گزارش وب سایت phonearena، هم‌اکنون تنها تعداد محدودی از کاربران داوطلب و منتخب برای انجام تست و آزمایش این قابلیت جدید به آن دسترسی دارند و در صورتی که مراحل آزمایشی و بتا ورژن آن با موفقیت انجام شود، واتس‌اپ با انتشار یک به روزرسانی جدید قابلیت تبادل استیکر در این دو پلت‌فرم و اپلیکیشن را در دسترس عموم کاربرانش قرار خواهد داد.

شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید بدنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام‌رسان محبوب بوده است .طبق تازه‌ترین آمار منتشر شده در ژانویه ۲۰۱۸، پیام‌رسان واتس اپ هم اکنون میزبان حدود ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه است.

اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ که یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های جهان است نیز از قابلیت Encryption  End- to End یا رمزنگاری پیشرفته پشتیبانی می‌کند و از پروتکل‌های پیشرفته‌ای برای حفظ حریم شخصی کاربرانش برخوردار است. این اپلیکیشن که برای تمامی سیستم‌های عامل اندروید،  iOS و ویندوز قابل استفاده است، در سال ۲۰۱۶ میلادی لقب پرکاربردترین پیام رسان جهان را گرفت. واتس‌اپ از آن جهت ضریب امنیت سایبری بالایی دارد که مکالمات و اطلاعات مبادله شده میان کاربران و مخاطبان به صورت کامل محافظت شده بوده و مکالمات و اطلاعات شخصی و خصوصی آن‌ها از سوی نهادهای دیگر قابل رصد و ردگیری نخواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل