بازدید 6406

جزییات تعقیب و گریز در خیابان بیستون رشت

کد خبر: ۸۷۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 19 January 2019

تعقیب و گریز سارق مسلح در رشت موجب ایجاد رعب و وحشت شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ساعتی پیش سارق خودرو که ظاهرا یک کلت همراه داشته در خیابان منتهی به بیستون رشت پس از مشکوک شدن پلیس راهنمایی و رانندگی به پلاک ماشین اقدام به فرار کرد و به ساختمان نیمه کار پناه برد .

وی پس از تهدید کردن پلیس و ایجاد رعب و وحشت میان مردم در نهایت تسلیم نیروی انتظامی شد.

سردار اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان در خبر ۱۴ گفت:امروز ساعت ۱۱ و نیم نیروی انتظامی به خودرویی که حالت عادی ندارد مشکوک شده و آن را تعقیب کردند که فرد راننده به سمت ساختمان نیمه‌کاره‌ای رفته و ماشین را رها کرد و خود در طبقات فوقانی ساختمان قرار گرفت.
وی افزود: این فرد حالتش طبیعی نبود و قصد خودکشی داشت اما با مدارای ماموران به پایین ساختمان آمد و هم‌اکنون در اختیار ما است.

سردار اسحاقی گفت:به نظر می‌آید که این فرد مواد مخدر توهم‌زا مصرف کرده و هیچ موضوع ضد امنیتی و سرقت مسلحانه ای در رشت رخ نداده است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان گفت: سارقی که ساعات قبل پس از تعقیب نیرو‌های پلیس راهور به داخل ساختمانی متروکه در خیابان بیستون رشت فرار کرده بود ،دستگیر شد.

سرهنگ محمدرضا محمدی افزود: نیرو‌های پلیس راهور صبح امروز به‌دلیل مخدوش بودن پلاک خودروی این فرد و دستکاری بودن آن به وی مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند، اما نامبرده به سرعت از محل متواری شده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر