بازدید 2278

کمبود کاغذ جدیدترین مشکل دانشگاه‌ها

کد خبر: ۸۷۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ 19 January 2019

براساس اعلام آموزش عالی آمریکا، کمبود کاغذ و تعطیلی چاپخانه‌ها در این کشور باعث تأخیر در چاپ مجلات دانشگاهی و اختلال در دانشگاه‌ها شده است.

به گزارش فارس، براساس اعلام آموزش عالی آمریکا، کمبود کاغذ و تعطیلی چاپخانه‌ها در این کشور باعث تأخیر در چاپ مجلات دانشگاهی شده است.

به گفته این وزارتخانه، سال گذشته یکی از بزرگ‌ترین چاپخانه‌های مستقل کتاب و مجله در آمریکا تعطیل شد و هیچ دانشگاهی انتظار چنین وقفه‌ طولانی مدتی را برای بازگشایی مجدد آن نداشت.

بریتون، مدیر ارشد انتشارات دانشگاه جان هاپکینز، گفت: «تعطیلی چاپخانه شرایط سختی را برای دانشگاه‌ها ایجاد کرده؛ برنامه‌های چاپی بسیاری از عناوین جدید مطبوعات و مجلات دانشگاهی به تأخیر افتاده است».

در ابتدا گمان می‌شد که کمبود کاغذ باعث این تأثیر منفی در صنعت چاپ شده است؛ اما دلیل اصلی تأخیر در انتشار روزنامه‌های دانشگاهی بود.

شرایط موجود که منجر به ادغام چاپخانه‌ها شده، انتشارات را در شرایطی قرار داده که با برنامه چاپ و تأخیر در تحویل مجلات، روزنامه‌ها و کتاب‌های دانشگاهی هماهنگ شوند.

علاوه بر این، مشکلات پیش آمده انتشارات را مجبور کرده روزنامه‌ها و مجلات را با پایین‌ترین تیتراژ ممکن راهی بازار کنند تا از فروش همه آنها مطمئن شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل