بازدید 5264
سوژه

مدیریت عجیب صالحی امیری؛ پیامک جای دستورجلسه برای هیات اجرایی!

با توجه به اینکه کلیات اساسنامه کمیته ملی المپیک روز سه‌شنبه 25 دی به تصویب مجمع عمومی رسید، این احتمال وجود دارد در نشست روز شنبه درباره اجرای بندهایی از این اساسنامه و حتی تغییر دبیرکل صحبت شود.
کد خبر: ۸۷۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 18 January 2019

اعضای هیات اجرایی قرار است بعد از برگزاری مجمع عمومی کمیته ملی المپیک، روز شنبه 29 دی‌ماه ساعت 10 جلسه‌ای را برگزار کنند اما به نوشته تسنیم به اعضای مجمع چیزی درباره دستور جلسه اعلام نشده و از اعضای به صورت پیامکی دعوت شده تا در این نشست حضور داشته باشند.

به گزارش تابناک ورزشی، با توجه به اینکه کلیات اساسنامه کمیته ملی المپیک روز سه‌شنبه 25 دی به تصویب مجمع عمومی رسید، این احتمال وجود دارد در نشست روز شنبه درباره اجرای بندهایی از این اساسنامه و حتی تغییر دبیرکل صحبت شود. پیش از این اعلام شده بود اساسنامه کمیته به کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) ارسال شده اما اعضای هیات اجرایی هنوز درباره این تغییرات نشستی را برگزار نکرده‌اند.

مدیریت عجیب صالحی امیری؛ پیامک جای دستورجلسه برای هیات اجرایی!

مهمترین تغییرات مطرح شده در اساسنامه کمیته مربوط به انتخاب دبیر کل و خزانه‌دار است که با پیشنهاد رئیس انتخاب می‌شوند اما تایید و تصویب آنها یا طبق نظر هیات اجرایی و یا مجمع خواهد بود. مجمع عمومی در این خصوص به هیات اجرایی تفویض اختیار کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر