بازدید 4286
۱
مسافران در روستای «سربندان» اسکان یافتند

نجات ۲۴ مسافر اتوبوس در محور فیروزکوه

کد خبر: ۸۷۰۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴ 17 January 2019
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند از نجات ۲۴ مسافر اتوبوس در محور فیروزکوه خبر داد و گفت: مسافران در روستای «سربندان» اسکان یافتند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، مجید صفری اظهار کرد: ساعتی پیش یک دستگاه اتوبوس با ۲۴ مسافر که در مسیر شمال به تهران در محور فیروزکوه در حال حرکت بود به دلیل بارش برف با رفوژ وسط این محور برخورد و متوقف می‌شود.
نجات ۲۴ مسافر اتوبوس در محور فیروزکوه

وی افزود: بلافاصله نیرو‌های امدادی و خدماتی به محل حادثه اعزام می‌شود و مسافران این اتوبوس رهاسازی و با خودرو‌های مینی‌بوس به روستای سربندان منتقل شدند و اسکان یافتند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند با بیان اینکه خوشبختانه به هیچ کدام از مسافران اتوبوس آسیبی وارد نشده است و صحیح و سالم هستند، گفت: هم‌اکنون از این مسافران در حال پذیرایی است.

صفری تصریح کرد: با توجه به اینکه امکان رهاسازی و جابه‌جایی اتوبوس به علت احتمال واژگونی وجود نداشت، مسافران امشب در روستای سربندان اسکان پیدا می‌کنند تا فردا صبح به مسیر خود ادامه دهند.

وی بیان کرد: هم‌اکنون تردد در محور فیروزکوه در حال جریان است و مشکلی برای مسافران وجود ندارد؛ اما رانندگان حتماً همراه خود تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رهاسازی مسافران، مگه مسافران حیوون بودن که رهاسازی شون کردین!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار