بازدید 12449

ساعت اوج ترافیک در هلند

کد خبر: ۸۷۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰ 18 January 2019

تصویری جالب از ساعت اوج ترافیک در هلند را مشاهده می کنید. تنها کافیست؛ تعداد ماشین ها را با دوچرخه ها مقایسه کنید!

ساعت اوج ترافیک در هلند

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۳
اگر بجای بی آر تی یا در کنار بی آر تی خط دوچرخه سواری ساخته میشد تهران بیقواره و بد شکل هم درست میشد
لطفاً آنها را با ما مقايسه نکنيد!!
فرهنگ های خوبی مثل استفاده بیشتر مردم از دوچرخه،تلاش و کوشش فراوان در کار و تولید و علم و هزارو یک فرهنگ خوب دیگر رو ولش کن و فقط و فقط فرهنگ بی حجابی و ... رو بجسبیم .... متاسفم
کشوری که از وسعت بسیار کمی برخورداره ولی تولیداتش بسیار بیشتر از ماست .... نگید که دولتش خوبه .... دولت جای خود ولی از دولت ها مهمتر مردم هستند که باید اهل کار و تولید باشند نه دلال بازی و سود مفت .... مسئولین هم از بین همین مردم سخت کوش میرن بالا و میشن دولتی خوب و کارآمد .... متاسفانه فرهنگمون خیلی ضعیفه
متاسفانه آن هایی هم که همش مینالند و تنها راه را بی حجابی میدانند بهتر است بدانند که بهترین مبارزه با فساد گسترش فرهنگ کار و تولید و فرهنگ پاداش در برابر کار است که باید به فرزندانمون بیاموزیم و لوس و نونور و اهل صبح تا لنگ ظهر خوابیدن بارشون نیاریم.

در ضمن از مسئولین پاک سیرت تقاضا دارم مسئولین و آقازادگانی که فاسد هستند (بلانسبت خوبان) رو معرفی و محاکمه نمایند و به مردم اتکا کنند و نگران نباشند و بگذارید تا هنوز خیلی دیر نشده مملکت را از رکود و نخوت و خسران نجات دهیم . مشکل اصلی ما به خدا قسم تحریم نیست بلکه فسادهای داخلی و از اون بدتر انفعال در برابر این فسادهاست. کشوری با اقتصاد سالم و تولید محور به استقلال اقتصادی میرسد و تحریم ها هم اثری نخواهد داشت و تا زمانی که عدالت برقرار نشود و از خشم و غضب الهی رهایی نیابیم هیچ راه نجاتی نخواهیم داشت.

امیدوارم تابناک درج کنه و از همه مهمتر به بررسی مشکلات اقتصادی و موانع تولید و موانع تولید و بازهم موانع تولید و جوابگو نمودن مسئولین بپردازد و چه محبوبیت و جایگاهی بالاتر از این ؟
اول اینکه آنجا جمعیت کم است ، دردرجه دوم شرکتهای اتومبیل سازی فقط بفکرپرکردن جیبهایشان بقیمت سلامت مردم نیستنددراینجاباترفندهای مختلف مردم واداربه خریداتومبیل میشوندولی وقتی خریدندآنوقت شهرداری باترفندهای دیگرجیبشان راخالی میکند، سلامت جامعه را بیخیال.
الکی نیست که هلند شده!!!
گذشته از مقایسه تعداد دوچرخه و ماشینها، به مسیر امن ویژه گذر دوچرخه هم کگاه کنید!
اون چهارتا ماشین هم ایرانی های مقمیم هلند هستند
اگر ما هم جا برای دوچرخه داشتیم و هوا تمیز بود ما هم دوچرخه استفاده می کردیم.اگر شهرداریها فقط به فکر فروش تراکم نبودند وضعیت بهتر می شد.
بله دقیقا تو تصویر لاین مختص دوچرخه سوارها نیز مشخص است!!!!!
وقتی بنزین لیتری دو یورو است و پارکینگ دو تا شش یورو و سرعت در مرکز شهر سی کیلومتر،مسلم است که دوچرخه بهتره. مخصوصا وقتی. مسیر دوچرخه وجود داره. همین شرایط در ایرانم باشه مردم با دوچرخه تردد میکنند. همین هلند مسیر امستردام به روتردام رو عکس بزارید یاد ترافیک تهران و کرج میافتید.متاسفانه مرغ همسایه واسه مت همیشه غازه.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
قیمت بنزین

ونرخ پارکینگ راکمی تاقسمتی اشتباه فرمودید کی به کیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
کاش وقتی در مورد چیزی نمیدانیم شروع به دروغ گفتن نکنیم این اعداد و ارقام از کجا اوردی چرا بیخود باید حرف بنیم
چه خوب و چه‌بد نسخه هر جایی را برای جای دیگر نمیتپان پیچید. یکی غز دلایل دوچرخه سواری آسان در هلند نبود سرازیری و سر بالایی است. به نظرم شهرهای کویری ما که تخت هستند و پهناور برای دوچرخه سواری و ایجاد لاین دوچرخه عالی هستند. تهران‌به درد این کار نمیخورد. همان توسعه مترو مناسبتر است.
پاریس شهری مشابه تهران است ببینید چه کردند در مترو
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر