بازدید 2623

جزء کشورهای پیشرو در دانش پزشکی هستیم

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اگر جمعیت هر کشوری ۲ برابر شود، طبیعی است که نمی‌تواند پاسخگوی نیاز همه مردم باشد بنابراین با افزایش جمعیت در زمینه اشتغال مشکلاتی ایجاد می‌شود. به همین دلیل بیکاری در نتیجه رشد جمعیت قابل توجیه است.
کد خبر: ۸۷۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ 17 January 2019

محمدرضا منصوری در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به اینکه بهترین دستاورد بعد از انقلاب در حوزه انرژی و برق است گفت: ظرفیت تولید برق از 5 هزار مگاوات به بیش از 70 هزار مگاوات رسیده است به طوری‌که تولید برق کار بسیار مشکل و هزینه‌بری است اگرچه در این صنعت بهره‌بری بالایی نداشتیم اما در دانش برق خودکفا شدیم.
بیکاری در نتیجه رشد جمعیت قابل توجیه است مگر اینکه در بحث آموزش کار انجام دهیم

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی افزود: در دانش پزشکی جزء کشورهای پیشرو هستیم. یک زمانی پزشکان کشور ما بنگلادشی و هندی بودند اما اکنون به حدی متخصص داریم و مسیر این رشته را بسیار خوب طی کردیم باید سرمایه‌گذاری در این رشته باشد بنابراین می‌توانیم به کشورهای دیگر صادر کنیم و ارزآوری داشته باشیم همچنین در این زمینه توریسم‌درمانی در کشور ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در صنایع موشکی نیز پیشرفت‌های بسیار خوبی داشتیم اگرچه همه کشورها نمی‌توانند در تمام رشته‌ها حرف اول را بزنند و رشد کنند.

منابع آب را هدر دادیم و بهره‌وری خوبی نداشتیم

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در حوزه صنعت رشد قابل توجهی نسبت به قبل از انقلاب به دست آمده تصریح کرد: نزدیک به 2 هزار واحد صنعتی در 3 حوزه داریم. علاوه بر آن در بخش کشاورزی نیز رشد خوبی داشتیم اگرچه بهروری خوب نبوده چراکه از آب خوب استفاده نکردیم و منابع را هدر دادیم.

افزایش جمعیت، بحث اشتغال را دچار مشکل می‌کند

منصوری اظهار داشت: اگر جمعیت هر کشوری 2 برابر شود، طبیعی است که نمی‌تواند پاسخگوی نیاز همه مردم باشد بنابراین با افزایش جمعیت در زمینه اشتغال مشکلاتی ایجاد می‌شود. به همین دلیل بیکاری در نتیجه رشد جمعیت قابل توجیه است مگر اینکه در بحث آموزش کار انجام دهیم.

وی افزود: توسعه خط راه آهن از ساوه به مشهد و دیگر نقاط و همچنین ایجاد اتوبان به گرمسار از جمله دستاوردهایی است که ایجاد شده است. اکثر روستاها نعمت گاز دارند و تا سال آینده نیز تمام حاشیه شهر از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند. همچنین با قیر رایگانی که می‌گیریم تمامی جاده‌هایی که نیاز است را آسفالت می‌کنیم.

ملتی حق خوب زندگی کردن دارد که تولید و صادرات داشته باشد

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطر گفت: ملتی حق خوب زندگی کردن را دارد که تولید و صادرات داشته باشد اما وقتی درآمد نداریم نمی‌توانیم صادرات زیادی نیز داشته باشیم در نتیجه در اقتصاد پیشرفت نخواهیم کرد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای حوزه انتخابیه بنده برخورد با فساد است خاطر نشان کرد: ساوه به عنوان یکی از شهرهای پاک در زمینه فساد است و این رضایت نسبی در مردم دیده می‌شود چراکه برخورد با فساد در این شهرستان بسیار خوب بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار