بازدید 2662

مراقب باشیم دشمن از نارضایتی‌ مردم سوء استفاده نکند

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه باید حمایت‌های لازم از نظام صورت گیرد گفت: باید مراقب باشیم تا دشمن از نارضایتی‌های به حق و مشکلات اقتصادی موجود سوء استفاده نکند.
کد خبر: ۸۷۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ 17 January 2019

احمد صفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه در طی این40 سال بعد از انقلاب، خدمات ارزنده و زیر ساخت‌های خوبی برای مردم فراهم شده است گفت: از نظر فرهنگی، تجهیزات، پوشاک و امکانات بسیار خوب عمل شده است. در گذشته در مناطق محروم و روستایی بالای 50 خانوار برق وجود داشت و آن هم فقط شب‌ها وصل بود اما اکنون تمام روستاهای یک خانوار نیز از نعمت برق برخوردار هستند. همچنین اکثر روستاهای بالای 20 خانوار نیز از نعمت گاز برخوردار هستند.
قبلا در زمینه ساخت هلی‌کوپتر هیچ دانشی نداشتیم اما اکنون در ساخت موشک و هلی‌کوپتر خودکفا شدیم

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: این دستاوردها منتی بر مردم نیست بلکه وظیفه نظام و دولت و نمایندگان بوده که این امکانات را فراهم کنند؛ اما در برخی مسائل درجا زدیم به گونه‌ای که در سال 54 کشور کره از فن خودروسازی ایران فیلم گرفتند و تقلید کردند اما باید اکنون دید که خودروسازی ایران و کره چقدر با یکدیگر متفاوت است چراکه صنعت ما نسبت به کشورهایی که از آنها جلوتر بودیم کمی ضعیف کار کرده است.

دستاوردهای خوبی در تولید تجهیزات نظامی بدست آوردیم

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمینه تولید تجهیزات نظامی دستاوردهای خوبی ایجاد شده تصریح کرد: قبلا در زمینه ساخت هلی‌کوپتر هیچ دانشی نداشتیم اما اکنون در ساخت موشک و هلی‌کوپتر خودکفا شدیم حتی در زمینه ساخت تجهیزات پزشکی نیز به خودکفایی رسیده‌ایم و در همه زمینه‌ها زیر سلطه هیچ کشوری نیستیم.

وی ادامه داد: این دستاوردها به این سادگی بدست نیامده بلکه با خون هزاران شهید به اینجا رسیده است و برای ملت ایران ارزشمند است و چنین انقلابی سقوط نخواهد کرد.

باید قدر مردم نجیب ایران را بدانیم

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطر نشان کرد: باید حمایت‌های لازم از نظام صورت گیرد و مراقب باشیم تا دشمن از این نارضایتی‌های به حق و مشکلات اقتصادی سوء استفاده نکند. به درستی که مردم از نظر اقتصادی در فشار هستند و زندگی برای آنها سخت شده بنابراین باید قدر این مردم نجیب را بدانیم چراکه هر زمان که نظام نیاز به حمایت داشته در کنار آن ایستادگی کرده‌اند؛ به عنوان مثال در زلزله کرمانشاه قبل از اینکه دولت اقدامی کند، ملت با کمک های خود نسبت به یکدیگر سبقت می‌گرفتند. بنابراین اگرچه نظام جمهوری اسلامی کارهایی کرده اما باید بیشتر در کنار مردم بود و امیدواریم این انقلاب را تحویل امام زمان دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی