بازدید 4864
۲
پلیس تهران:

مراقب نظافتچی‌های قلابی باشید!

کد خبر: ۸۷۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ 17 January 2019
رئیس پلیس پیشگیری تهران درباره استفاده از نظافتچی‌های قلابی در منازل هشدار داد.

به گزارش «تابناک» سرهنگ کیوان ظهیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران پویا درباره نکات حائز اهمیت برای استفاده از نظافتچی در منازل اظهار کرد: برخی از شهروندان برای نظافت منازل، سراغ شرکت‌هایی می‌روند که مجوز رسمی فعالیت ندارند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: برخی از کارگر‌هایی که در شرکت‌های فاقد مجوز فعالیت دارند با اهداف خاصی در پوشش نظافت منزل، وارد خانه شده، با شناسایی محل، نحوه ورود و خروج به محل و شناسایی نقاط ضعفها، در فرصتی مناسب دست به سرقت می‌زدند.

وی متذکر شد: شهروندان باید برای استخدام نظافتچی یا کارگر به شرکت‌های دارای مجوز رسمی مراجعه کنند؛ شرکت‌هایی که مجوز رسمی فعالیت دارند، دارای پروانه ثبت هستند که شهروندان با استعلام شماره ثبت این شرکتها، می‌توانند از بروز مشکلات بعدی مانند سرقت جلوگیری کنند.

ظهیری از شهروندان خواست قبل از ورود نظافتچی به منزل، حتماً اسم و مشخصات وی را با شرکت در میان بگذراند و یادآور شد: ممکن است اصلاً شرکت وجود خارجی نداشته و فقط به صورت اسمی کارت و تبلیغات آن پخش شده باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حالا اگر شرکت از این شرکتهای کاغذی باشه که شماره ثبت هم داره ولی فقط اومده باشه که جمع کنه بره چی؟؟!!!!

قفل ضد دیلم که روی درب ورودی نصب بشه، دزد تحت هیچ شرایطی از در نمیتونه وارد بشه، حفاظ ضد دیلم هم برای پنجره و نورگیر و پاسیو و بالکن نصب کنید دیگه خونه میشه مثل قلعه الموت و اگر خودتون بعدا درو براشون به بهانه جا گذاشتن وسیله و ... باز نکنید دیگه نگران شناسایی شدن خونه توسط نظافتچیها نباشید
شرکتهای دارای مجوز رسمی مگه چی کار می کنند. فکر می کنید افراد با صلاحیت رو استخدام می کنند یا هر کی بیاد میگیرندش و حقوق کم بهش می دن.
فکر می کنید اگر دزدی بشه مسئولیت رو قبول می کنند؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار