بازدید 2733

نگاه مسئولان به دانشگاه قزوین ویژه باشد

کد خبر: ۸۷۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ 16 January 2019

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: این دانشگاه در زمینه‌های مختلف علمی رشد داشته البته آن‌طور که دلمان می‌خواست نبود.

به گزارش آنا، از روابط عمومی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین ابوالحسن نائینی اظهار کرد: خبرگزاری‌ها بر اساس اهداف خود فعالیت می‌کنند ولی من اعتقاد دارم که کل سیستم باید باهم یکپارچه و برای یک هدف مشترک کار کند.

وی ضمن اشاره به مسئولیت خطیر خبرگزاری‌ها بیان کرد: توقعم از خبرگزاری‌ها این است که امانت‌دار باشند و آنچه توسط مسئولان بیان می‌شود را عیناً و بدون هیچ‌گونه تغییری منتشر کنند نه اینکه آنچه خودشان می‌خواهند نشر دهند.

این مسئول ادامه داد: اگر می‌خواهیم واقعاً برای مردم کار و به جامعه خدمت کنیم تا مشکلات رفع شود باید همدلی داشته باشیم؛ نمی‌گویم رسانه‌ها انتقاد نکنند بلکه نقد هم باید سازنده بیان شود ولی جهت‌گیری‌ها به‌ویژه جهت‌گیری‌های سیاسی به کارها صدمه می‌زند و متأسفانه این امر کم‌وبیش وجود دارد.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با اشاره به رشد علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: این دانشگاه مولود انقلاب است و از سال ۷۰ به بعد با عنوان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) مشغول فعالیت است.

وی تصریح کرد: دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در زمینه‌های مختلف علمی رشد خوبی داشته البته آن‌طور که دلمان می‌خواست نبوده است و انتظار داریم مسئولان به این دانشگاه با دید ویژه‌ای نگاه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی