بازدید 3112
۳

وزیر صنعت به اعتراض خریداران خودرو پاسخ داد

کد خبر: ۸۷۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ 16 January 2019

وزیر صنعت، معدن و تجارت در واکنش به اعتراض امروز برخی خریداران خودرو در مقابل این وزارتخانه تاکید کرد که خودروهایی که پیش از این با قیمت قطعی پیش‌فروش شده‌اند، مشمول افزایش قیمت‌های جدید نمی‌شوند.

به گزارش ایسنا، امروز برخی از خریداران خودروهای داخلی در اعتراض  به برخی شرایط تحویل خودرو از جمله افزایش قیمتهای اخیر در مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت اعتراض کردند که این موضوع واکنش رضا رحمانی - وزیر صمت - را به دنبال داشت.

طبق اعلام این وزارتخانه، رحمانی در این زمینه اعلام کرد:" وزیر صمت در کنار مردم و مطالبه‌گر حقوق مردم از خودروسازان است. در جلسات روزهای اخیر به جد از مدیران دو خودروساز بزرگ خواسته که براساس قراردادها روند تحویل خودروها تسریع شود. قراردادهای قطعی مشمول افزایش قیمت نمی‌شود".

هفته گذشته پس از صدور مجوز از سوی ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، قیمت جدید خودروهای پرتیراژ داخلی اعلام شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
سازمان حمایت از مصرف کنندگان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا خجالت هم خوب چیزیه باید ب
ید سازمان حمایت از ویلاها وجیب های خودتون
خودروهایی که موعد تحویلشون قبل ازافزایش قیمتهای خودروسازان بوده و با بد قولی خودروسازان مواجه شده چرا باید به افزایش قیمت بخوره جناب وزیر صمت .فقط جواب این سوالو بده لطفا
وزرات صمت واقعا شبیه سفسطه گران صحبت میکنه! قرارداد های قطعی که باید با قیمت قبل باشه این چیزه قابل بحثی نیست! تنها و تنها یک مسعله است اونم پیش خرید هایی که پیش از گرونی ها انجام شده که متاسفانه وزرات صمت ما رو احمق فرض میکنه و به راحتی با ما مثل کارگر برخورد میکنه و صورت مسعله رو پاک می‌کنه انگار ما نفهمیم! اگر شما افزایش قیمت رو به دلار حساب میکنید باید پولی که ما هم دادیم رو به دلار حساب کنید. وقتی من 22 میلیون اردیبهشت ریختم توی جیب ایران خودرو قیمت دلار برای آقایان 4200 بود یعنی به دلار نزدیک 56 میلیون الان ارزش داشت. واقعا که وزیر سمت شما اصلا ما و حق ما برات مهم نیست. شما فقط فکره خودتون هستید
اینها فقط فکر جیب خودشونن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی