بازدید 3849
۷

وعده افزایش سرویس بهداشتی در تهران

کد خبر: ۸۷۰۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ 16 January 2019
معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به موضوع کمبود سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر گفت: با برنامه ریزی‌هایی که انجام شده طی سه سال آینده در خصوص سرویس بهداشتی از نظر تعداد و توزیع به یک استاندارد مناسب خواهیم رسید.

به گزارش «تابناک» یاسر جعفری معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به موضوع کمبود سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر به فارس گفت: با برنامه ریزی‌هایی که انجام شده طی سه سال آینده در خصوص سرویس بهداشتی از نظر تعداد و توزیع به یک استاندارد مناسب خواهیم رسید.

وی گفت: در خصوص سرویس‌های بهداشتی سرانه و همچنین استاندارد‌های برای کیفیت ساخت آن وجود دارد. سازمان زیباسازی در حوزه استانداردسازی، کیفیت ساخت، طراحی و الگوسازی مناسب اقدامات خوبی انجام داده و همچنین با استفاده از اجرایی کردن طرح‌های در خصوص انرژی خورشیدی برای گرم کردن آب مصرفی سرویس ها، گام‌های خوبی برداشته است.

معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهر ادامه داد: اکثر پروژه‌هایی که در خصوص سرویس بهداشتی در سطح شهر انجام می‌شود متناسب با الگو‌های مناسب است. در این پروژه‌ها فضا برای معلولان، خانم‌ها و آقایان و همچنین خدمات دهی به مادر و کودک تعبیه شده است.

وی با اشاره به موضوع ساخت، توسعه و جانمایی سرویس‌های بهداشتی تاکید کرد: در خصوص ساخت سرویس‌های بهداشتی سازمان زیباسازی در برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران پیش بینی‌هایی انجام داده و تا حدودی نیز به آن نزدیک شده است.

وی تاکید کرد: سازمان زیباسازی شهر تهران تنها وظیفه طراحی و ساخت سرویس‌های بهداشتی را بر عهده دارد و وظیفه نگهداری آن‌ها بر عهده مناطق ۲۲ گانه شهر است.

جعفری اضافه کرد: اگرچه در خصوص جانمایی سرویس‌های بهداشتی شهرداری تمایل زیادی به این موضوع دارد، اما به دلیل کمبود فضا و همچنین مقاومت بسیار زیاد مردم در فضا‌های عمومی گاهی با مشکلاتی زیادی مواجه می‌شویم.

به گفته معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران با برنامه ریزی‌هایی که انجام شده طی سه سال آینده در خصوص سرویس بهداشتی از نظر تعداد و توزیع به یک استاندارد مناسب خواهیم رسید.

وی ادامه داد: برای تامین سرویس بهداشتی ظرفیت‌های زیادی در شهر تهران وجود دارد که می‌توانیم با برنامه ریزی آن را تامین کنیم در سطح شهر تهران مدارس زیادی وجود دارد که در ساعات پیک حضور مردم در عرصه‌های عمومی این مدارس بلااستفاده هستند به همین منظور می‌توانیم در خصوص آن‌ها برنامه ریزی‌هایی انجام شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۷
من یک بار در مترو تهران در حال تردد بودم. به یک باره احساس کردم که نیاز مبرم به سرویس بهداشتی دارم. آنچنان این احساس رفتن به دستشویی شدت پیدا کرد که واقعا نمی دانستم باید چه کار کنم. در نهایت استیصال و درماندگی به مسئولین و اطلاعات مترو مراجعه و درخواست سرویس بهداشتی کردم. آنها نیز گفتند که: "اینجا دستشویی نداریم و باید در فلان ایستگاه از مترو پیاده شوی و بعد از حدود سیصد متر پیاده روی به مسجد برسی. اگر شانس بیاوری که در مسجد باز باشد، در غیر این صورت باید منتظر بمانی تا در مسجد باز شود!"
این اوضاع واقعا اسفبار است!!!
کار ملت ما رو ببین که به کجا کشیده
برای ساختن توالت هم باید بهشون وعده و وعید داده بشه
حداقل هر 60 کیلومتر یه پمپ بنزین با تمام امکانات از جمله سوپر، نمازخانه، سرویس بهداشتی( مجهز به مایع دستشویی، دستمال خشک کن ) باید وجود داشته باشد. منتها مسئولین به علت سفر با هواپیما نیازی را حس نکردند. و .........
وعده رو خوب اومدی!!!!!!!!!
خیلی خوبه.
یک پیشنهاد اینکه شهرداری سه تا سطل آشغال در کنار هم برای سه نوع زباله (مواد پلاستکی، مواد عذایی، کاغذ) در مراکز عمومی و تفریحی و خرید و در برخی نقاط شهر تعبیه نماید.
در تهران حداقل در سطح شهر سرویس بهداشتی وجود دارد در شهرهای دور از پایتخت حتی در سطح شهر یک سرویس بهداشتی هم وجود ندارد
بهترین جا برای سرویس های بهداشتی ایستگاه های مترو هستند که فضای خالی زیادی دارند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر