بازدید 5529
گزارش

کی‌روش جمعه بعنوان سرمربی کلمبیا معرفی می‌شود

کد خبر: ۸۷۰۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰ 15 January 2019

فدراسیون فوتبال کلمبیا پس از تکمیل مذاکراتش اعلام کرده 3 روز دیگر یعنی 18 ژانویه، کارلوس کی‌روش را به عنوان سرمربی جدید «لوس کافتروس»معرفی می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در مورد دستمزد سرمربی فعلی تیم ملی ایران حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد اما برخی منابع موثق از سالی 2 میلیون یورو برای کی‌روش خبر می‌دهند. در همین راستا، آلوارو گونسالس آلساته، نایب رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا در گفت‌وگویی اعلام کرد چندین مصاحبه با گزینه سرمربیگری تیم ملی کلمبیا انجام داده‌ و تماس‌هایی هم بین طرفین برقرار شده اما ضمن احترام به مربیان داخلی، کی‌روش بیش از همه او را تحت‌تاثیر قرار داده است.

کی‌روش جمعه بعنوان سرمربی کلمبیا معرفی می‌شود

در این راستا با توجه به منتفی شدن گزینه‌هایی مانند رینالدو روئدا و خوان کارلوس اوسوریو به نظر می‌رسد کی‌روش روز جمعه رسما به عنوان سرمربی کلمبیایی معرفی شود.گونسالس آلساته از موافقت 7 عضو کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال کلمبیا با انتصاب گزینه مدنظر به عنوان سرمربی جدید خبر داد، هرچند تأکید کرد تنها کسی که صلاحیت اعلام سرمربی جدید تیم ملی کلمبیا را دارد، رامون خسورون گونسالس، رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیاست.

گونسالس آلساته با اشاره به اینکه آرتورو ریس، سرمربی تیم فوتبال زیر 20 سال کلمبیا احتمالا یکی از دستیاران کارلوس کی‌روش خواهد شد، اظهار داشت: با سرمربی مدنظرمان صحبت کرده‌ایم و او اعتراضی نسبت به حضور مربیان کلمبیایی در کادرفنی‌اش نداشته، به همین خاطر یک یا 2 مربی کلمبیایی از جمله آرتورو ریس می‌تواند در کادرفنی سرمربی جدید باشد.

رئیس این فدراسیون به همراه 2 عضو کمیته اجرایی در چند روز آینده به امارات سفر می‌کنند؛ جایی که کارلوس کی‌روش با تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا شرکت دارد. قرارداد این مربی پرتغالی با فدراسیون فوتبال ایران در اول ماه فوریه به پایان خواهد رسید.گونسالس آلساته همچنین خبر داد بر اساس توافق صورت گرفته دستمزد سرمربی جدید پایین‌تر از خوسه پکرمن، سرمربی پیشین تیم ملی کلمبیا خواهد بود و چیزی نزدیک به 2 میلیون دلار در سال به او پرداخت خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر