بازدید 6456
مدیر عامل فولاد هرمزگان با اشاره به افزایش آمار تولید عنوان کرد

رشد 5.5 درصدی تولید و 11 درصدی در بخش احیا در 9 ماهه امسال/ فضای کنونی کشور فرصتی برای شرکت‌های دانش‌بنیان

کد خبر: ۸۷۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶ 15 January 2019

رشد 5.5 درصدی تولید و 11 درصدی در بخش احیا در 9 ماهه امسال/ فضای کنونی کشور فرصتی برای شرکت‌های دانش‌بنیانمديرعامل شركت فولاد هرمزگان با اشاره به سهم هشت درصد تولید فولاد کشور در این شرکت، گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در خصوص تولید 10 میلیون تن فولاد در هرمزگان به‌زودی به قطب بزرگ فولاد کشور تبدیل می‌شویم.

فرزاد ارزنی با اشاره به مزیت شرکت فولاد هرمزگان در کیفیت و تسهیل در صادرات ادامه داد: رسیدن به این میزان تولید انقلاب بزرگی در امر اشتغال و تولید در کشور و استان هرمزگان به وجود می‌آورد و با احتساب صنایع بالا و پایین دستی اشتغال نزدیک به 300 هزارنفری را به دنبال می‌آورد.

وی ادامه داد: در سال 96 توانستیم به رکورد 70 درصد صادرات برسیم که بی نظیر بوده و در نیمه نخست سال جاری با وجود تمامی تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی به رکورد 50 درصد صادرات رسیده‌ایم که تا پایان سال به‌طور حتم با رشد مواجه خواهیم بود که این امر با تلاش و همت تمامی کارکنان محقق می‌شود.

مديرعامل شركت فولاد هرمزگان اذعان کرد: درحالی‌که در پایان سال 95 شرکت فولاد هرمزگان با زیان انباشته مواجه بود در سال 96 به سوددهی رسید و این روند در نیمه نخست سال جاری تداوم داشته که در مقایسه با شرکت‌های چند محصولی رقم قابل‌توجهی است.

وی با اشاره به اینکه در 9 ماهه سال جاری با تلاش های صورت گرفته به میزان تولید یک‌میلیون و 88 هزار تن دست‌یافته‌ایم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 5.5 درصدی و در بخش احیاها با رشد 11 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دست‌یافته‌ایم.

ارزانی با بیان اینکه با رشد 21 درصدی در بحث فروش داخلی در سال جاری مواجه بوده‌ایم، عنوان کرد: این موضوع نشان‌دهنده موفقیت فولاد در اعتمادسازی با ارتقای کیفیتش است.

وی فولاد هرمزگان را در زمره برندهای برتر جهانی ذکر کرد و افزود: مشتریان به دنبال فولاد هرمزگان هستند و این یعنی کیفیت فولاد هرمزگان به همگان اثبات‌شده است.

ارزانی با اشاره به اینکه فضای کنونی کشور فرصتی بزرگ برای شرکت‌های دانش‌بنیان ، تصریح کرد: در همین راستا فولاد هرمزگان به‌زودی به‌سوی احداث نورد گرم بومی‌سازی شده پیش می‌رود و این موضوع را با اتکا به شرکت‌های دانش‌بنیان محقق می‌سازد.

مديرعامل شركت فولاد هرمزگان با بیان اینکه باید به خودباوری برسیم و اتکا به دانش داخلی را در اولویت قرار دهیم، اضافه کرد: تربیت نیروی انسانی و ارتقا آن بدون بخشی نگری با تکیه‌بر یکپارچگی و فرآیند گروه‌محوری از اولویت‌های شرکت فولاد هرمزگان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس