بازدید 4439

کپی برانکو از روی دست امیر قلعه نویی

کد خبر: ۸۶۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰ 13 January 2019

سپاهان در شرایطی فعلا صدرنشین لیگ است که شاید تا حد زیادی این رتبه را مدیون مهاجم گلزن تیم خود است. استنلی کی روش به ۹ گل زده آقای گل فعلی لیگ است و گلهای این مهاجم بلند قامت و سر زن کمک زیادی به زردپوشان در جمع آوری امتیازات در نیم فصل اول داشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، کی روش استاد زدن ضربه های سر است و همین مسئله قلعه نویی را متقاعد کرد که در نیم فصل اول اکثر حملات تیمش را روی سانتر از کناره ها و به امید ضربه های سر کی روش طرح ریزی کند. تاکتیکی که قلعه نویی تخصص خاصی از آن دارد و سالهاست که در تیمهای مختلف از آن بهره برده است.

به نظر می رسد که برانکو هم برنامه ای مشابه برای تیمش در نیم فصل دوم دارد و شاهد این مسئله هم خرید یک بازیکن با ویژگی هایی بسیار مشابه با استنلی کی روش است. زوج علیپور – منشا در نیم فصل اول نتوانستند انتظارات برانکو را برآورده کنند و حالا احتمالا با حضور بودیمیر شکل بازی سرخپوشان هم عوض خواهد شد. بودیمیر هم مانند کی روش تنومند و بلند قامت است و البته در زدن ضربه سر تبحر دارد. با این ویژگی ها احتمالا باید در نیم فصل دوم پرسپولیس برای گلزنی بیش از هر چیز به سانترهای بلند و ضربه های سر این مهاجم کروات تکیه کند. ترفندی که سپاهان فعلا به کمک آن صدرنشین شده و پرسپولیس برانکو هم بدش نمی آید از آن بهره بگیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر