بازدید 2708

برج فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس ایجاد می‌شود

کد خبر: ۸۶۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 12 January 2019

رئیس دانشگاه تربیت‌مدرس از ایجاد برج فناوری دانشگاه خبر داد و گفت: در بخشی از زمین جنوبی دانشگاه، ساختمان برج فناوری با کمک بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری شرکت‌های دانش‌بنیان و گروه‌های فناور ساخته می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر احمدی در نشست شورای دانشگاه، ایجاد برج فناوری در داخل سایت اصلی دانشگاه را به عنوان مصوبه جلسه هیات امنا عنوان و تاکید کرد: در این نشست مصوب شد در بخشی از زمین جنوبی دانشگاه (حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ متر)، ساختمان برج فناوری با کمک بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری شرکت‌های دانش‌بنیان و گروه‌های فناور ساخته شود و به صورت اجاره درازمدت یا واگذاری طولانی برای تشکل‌های فناورانه تخصیص داده شود.

وی افزود: امیدواریم پارک علم وفناوری دانشگاه از این فضا استفاده کند و بتواند منطقه جنوبی دانشگاه را استفاده کند تا بخش خصوصی با رغبت وارد سرمایه‌گذاری شود و اکوسیستم فناوری در ضلع جنوبی دانشگاه برای بهره‌برداری از دانش و پژوهش فناوری که در دانشگاه رشد کرده است، فراهم شود.

احمدی تصریح کرد: در این جلسه اصلاح شیوه‌نامه موظفی اعضای هیات علمی نیز به تصویب رسید که در راستای اهداف طرح تحول راهبردی است که در آن برخی الزامات مربوط به فعالیت‌های خدمت‌رسانی به جامعه و نیز توسعه فعالیت‌های بین‌المللی دیده شده و نسخه نهایی پس از ابلاغ ریس هیات امنا قابل اجرا است.

وی ادامه داد: بر اساس این شیوه‌نامه، نحوه محاسبه حقوق و پایه ترفیع اساتیدی که در زمینه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، خدمت به جامعه، مسائل فناورانه و روابط بین‌الملل اقدامات فشرده تر و تفصیلی‌تر دارند، نسبت به سایر اساتید متفاوت خواهد بود.

رییس دانشگاه تربیت مدرس در ادامه به برگزاری نشست عمومی هیات رییسه با دانشجویان اشاره کرد و گفت: این نشست، نشست خوبی بود تا دانشجویان بتوانند خواسته‌های خود را به صورت مستقیم با ما در میان بگذارند که امیدواریم این جلسات در دانشکده‌ها نیز برگزار شود؛ زیرا به کاهش تنش‌ها و ایجاد جوی آرام و خلاق کمک خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار