بازدید 21388
بسته خبری جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در امارات ـ روز هفتم؛

ماجرای دعوت پادشاه از رفتگر برای تماشای بازی تیم‌ملی در کاخ!/ تصاویر هتل سوپرلاکچری تیم ایران در دوبی/ چین و کره صعود کردند، استرالیا به جام برگشت/ دستیار مجانی و معروف کی‌روش در دوبی را بشناسید/ اعتراف عجیب گلزن اردن به تبانی با تیم فلسطین!+جدول گروه ها

در هفتمین روز جام هفدهم ملتهای آسیا، اخبار عجیب و جالب کم نبود. از تماشای فوتبال شاه و کارگر کنار هم گرفته تا اعلام از پیش یک تبانی در بازی رسمی!! اما سه تیم مدعی استرالیا، چین و کره جنوبی امروز بازی های شان را بردند تا معادلات زمین چمن به پیش بینی های روی کاغذ نزدیک تر شود. عده ای هم گفتند با ادامه شگفتی های جام ملتها، شاید تیم ملی ایران تصمیم بگیرد صدرنشین نشود چرا که مسیر ساده قبلی احتمالا سخت بشود!
کد خبر: ۸۶۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷ 11 January 2019

تب جام ملت های آسیا در سرزمینی که در میانه زمستان هم سرد نمی شود، هنوز داغ نشده و اغلب بازیها در استادیوم های خالی از تماشاگر برگزار می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، امروز اما همین بازی های کم تماشاگر نشان داد که در شبکه های اجتماعی توان جلب توجه حاکمان کشورها مقابل محبوبیت فوتبال را دارد. پادشاهی که با بهره گیری از یک فرصت تبلیغاتی برای خودش داستانی شیرین و خیال انگیز را به تصویر کشید و رفتگری را به کاخ خود دعوت کرد.

بازی حساس چین و کره برای صدرنشینی و بازگشت استرالیا

در بازی های امروز جام ملتها تیم استرالیا با روحیه ای درهم کوبیده بعد از شکست مقابل اردن، به مصاف با فلسطین رفت و با سه گل حریف را درهم کوبید. فلطین امید داشت با یک مساوی دیگر مثل بازی با سوریه در دیدار آخر با اردن تحت شرایطی صعود کند اما این محاسبات محقق نشد.

در گروه c نیز دو تیم چین و کره جنوبی طبق انتظارات بالانشین هستند و صعودشان قطی شده اما مصاف حیثیتی روز آخر، مشخص می کند که آیا کره ای ها پشت سر چین می ایستند یا بازی آخر را هم با برد تمام می کنند و 9 امتیازی به مرحله حذفی می روند.

ماجرای دعوت پادشاه از رفتگر برای تماشای بازی تیم‌ملی در کاخ!/ تصاویر هتل سوپرلاکچری تیم ایران در دوبی/ چین و کره صعود کردند، استرالیا به جام برگشت/ دستیار مجانی و معروف کی‌روش در دوبی را بشناسید/ اعتراف عجیب گلزن اردن به تبانی با تیم فلسطین!

 

ماجرای دعوت پادشاه از رفتگر برای تماشای بازی تیم‌ملی در کاخ!/ تصاویر هتل سوپرلاکچری تیم ایران در دوبی/ چین و کره صعود کردند، استرالیا به جام برگشت/ دستیار مجانی و معروف کی‌روش در دوبی را بشناسید/ اعتراف عجیب گلزن اردن به تبانی با تیم فلسطین!

وقتی پادشاه کنار کارگر شهرداری به تماشای جام ملتها نشست!

وقتی تصویر لم دادن صاحب کافه روی صندلی مقابل تلویزیون و بیرون مغازه ایستادن رفتگر برای تماشای بازی از پشت شیشه، در شبکه های اجتماعی پخش و سوژه شد، پادشاه هم به فکر افتاد تا از این موقعیت استفاده کند و با نشان دادن حس مردمی و مهربانی خود، محبوبیت تازه ای برای خود دست و پا کند، تا اذهان کمی از انتقادات بابت اوضاع وخیم اقتصادی کشورش منحرف شود. پادشاه اردن با شناخت صحیح از قدرت فضای مجازی امتیاز بزرگی را بنام خود ثبت کرد و توانست با این کار کمی از فشارهای ناشی از تفاوت سطح زندگی اش با مردم عادی بکاهد.

عبدالله بن حسین، پادشاه فوتبال دوست اردن که خودش هم سالها فوتبال بازی کرده است، برای تماشای بازی سه‌شنبه اردن و سوریه که با پیروزی 2 بر 0 اردنی‌ها به پایان رسید یک رفتگر خیابانی را به کاخ پادشاهی خود دعوت کرد. پادشاه اردن از خالد الشمالی که از پشت شیشه یک کافه دقایق کوتاهی از دیدار قبلی اردن مقابل استرالیا را تماشا کرده بود، دعوت کرد. 

رفتگر اردنی

پادشاه اردن

تصاویر از هتل سوپرلاکچری تیم ملی در شهر دوبی

بعد از اقامت 10 روزه در ابوظبی و انجام دو بازی مرحله گروهی برابر یمن و ویتنام کاروان ایران فردا برای رویارویی با جدی ترین رقیب خود عراق؛ هتل شلوغ روتانا پارک که محل اسکان تایلندی ها و هندی ها نیز بود، ترک کرده و راهی شهر دوبی خواهد شد. این بار مکان اسکان تیم ملی، یکی از نوسازترین هتل ها در منطقه ای لوکس در دوبی است؛ هتل هیلتون حبتورسیتى، هتلی پنج ستاره با مجموعه ای از بهترین امکانات رفاهی و اقامتی ...

اتاق های دو تخته هتل با این دیزاین در اختیار توریست ها قرار می گیرد. دیزاین تخت ها بنا به اعلام سایت هتل به صورت سه بعدی است تا اشراف کامل بر تمامی زوایا وجود داشته باشد.


سوئیت های مجلل هتل در طبقات مختلف همچون آپارتمان های مجلل 200 تا 300 متری شمال تهران از بهترین امکانات و مبلمان ها بهره می برند آن هم با ویوی دیدنی.

تماشای تلویزیون با ویوی برج های بلند دوبی در فاصله چند دقیقه ای با هتل.

سالن جکوزی و سونای هتل حبتورسیتىدر حاشیه اتاق ها و سوئیت های مجلل در هر طبقه یکی دیگر از مزیت های بزرگ حپتور است.

سالن کنفرانس و نشست ها که مجهز به بهترین تکنولوژی دالبی برای برگزاری مراسم های مهم ساخته شده است.

سالن همایش های هتل با ظرفیت بیش از 50 نفر که می تواند بهترین مکان برای آنالیز رقبای تیم ملی باشد.

سالن بدنسازی هتل مجهز به جدیدترین دستگاه های تمرینی از بهترین برندهای دنیا است. مشتریان هتل در مدت اقامت خود لذت تمرین با این دستگاه ها را نیز خواهند چشید.

سالن مجهز برای ریکاوری و تمرینات آیروبیک که بهترین مکان برای بدنساز تیم ملی است تا برنامه های خود را اجرا کند.

نلو وینگادا سرمربی پیشین تیم‌های پرسپولیس و تیم امید کارش را در تیم ملی ایران بدون سروصدا و البته بدون دریافت پول و امضای قرارداد آغاز کرد. آنگونه که رسانه رسمی تیم ملی و سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران خبر داده‌اند، نلو وینگادا به منظور بررسی سایر تیم‌های ملی شرکت کننده در جام ملت‌های آسیا و تهیه گزارش و آنالیز دیگر رقبا برای تیم ملی از روز گذشته فعالیتش را آغاز کرد. او در اولین روز حضورش دیدار تیم‌های ملی اردن و سوریه را در محل ورزشگاه مشاهده کرد.

حضور وینگادا در کنار تیم ملی به صورت رایگان بوده و با توجه به سابقه قهرمانی وی در جام ملت‌های آسیا بعنوان سرمربی تیم ملی عربستان، می‌تواند کمک شایانی برای شناسایی سایر تیم‌ها برای تیم ملی باشد و از تجربه او در دیداهای مهم و آنالیز رقبای بزرگ در مراحل بعدی استفاده کرد. البته احتمال دارد این همکاری رایگانِ ریگان هم نباشد و در صورت قهرمانی تیم ملی در جام ملتها از محل پاداش چرب رفیق هموطن کی روش هم پرداخت شود. به نظر می رسد معامله بدی نباشد!

وینگادا دستیارِرایگان کی‌روش درتیم‌ملی‌ایران شد!+عکس

اعتراف به تبانی از این واضح تر نداشتیم

تیم ملی اردن در دومین بازی مرحله گروهی مقابل سوریه به پیروزی 2-0 رسید تا شش امتیازی شود و دو حریف اصلی اش در گروه را برده باشد و پیش از موعد صعودش را قطعی کرده باشد.

حالا تیم شگفتی ساز اردن با یک مساوی هم صدرنشینی اش را قطعی می کند و موسی تعمری گلزن اول این تیم مقابل سوریه دست به اعترافی زده است که به راحتی می تواند تبانی تلقی شود! وی گفت: « ما سطح بالای تیم مان را در این رقابت‌ها اثبات کردیم، هدفمان این است که در این رقابت‌ها جلو و جلوتر برویم. البته مقابل فلسطین مدارا خواهیم کرد!»
اردن در گروه B با 6 امتیاز در صدر است و این حرف زمانی زده شد که هنوز استرالیا فلسطین را نبرده بود. در صورت تساوی دیدار امروز، مدارای اردن با فلسطین به معنای تبانی برای حذف قهرمان دوره گذشته از مسابقات بود!

البته کانگوروها فلسطین را بردند و سه امتیازی شدند تا از تله اردن فرار کنند اما این ادعا می تواند توسط کمیته اخلاق حرفه ای AFC پیگیری شود چرا که جمله این بازیکن می تواند مصداق بارز راه دادن به حریف برای حصول نتیجه ای از پیش تعیین شده است. گویا برخی از بازیکنان عربی و مسلمان همدردی و همراهی با مردم فلسطین و آرمان های این کشور اشغال شده را با برخی اصول حرفه ای مخلوط کرده اند...

فوتبال جهان-جام ملت های آسیا-تیم اردن

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
فوتبال در تمام دنیا شده سیاست،
پادشاه اردن سخنرانی ایشان در پارلمان اروپا مایه غرور همه مسلمانان شد. در ضمن اوضاع مملکتش اصلا هم وخیم نیست . ارزش پول ملی شون نشان دهنده همه چیز است..
بدليل نيست فوتبال اردن اينقدر پيشرفت كرده در كشور ي كه پادشاه ان كشور فوتبالي باشد مسلما در جهت پيشرفت فوتبال سرمايه گذاري كرده وتوجه بيشتري خواهد كرد مطمئن باشيد اردن يك روزي در اسيا حرف اول را خواهد زد
وقتی کار خوب را بدون هیچ گونه احتمال اشتباهی با توجیه های مختلف زیر سوال می برید اشتباه نکنید به دیگران ضربه نمی زنید اخلاق را در جامعه خودتان از بین می برید و همه را نسبت به دیگران حتی خودتان بی اعتماد می کنید .
واقعا اینقدر هزینه هتل لازمه؟بجز یه بازی و مسابقه مگه چه اتفاقی می افته . ای کاش کمی به خودشون بیان و حداقل اخلاق حرفه ای داشته باشند
پهنابر رفتی توی زبان فارسی با این گزارش دادنت
هر کاری که اونا میکنند ریا است ، ولی هر کاری که ما میکنیم خداپسندانه است !!

پادشاه اردن فردی بسیار آگاه و باسواد است .
صندلی های اتاق همایشهایش منو کشته!!
اردنی که به عنوان صدرنشین سعودکرده نیازی به اب اتیش زدن نداره وبایدبرای دوربعدخودشوخسته نکنه
قابل توجه آقایان مسعود ده نمکی و حسین شریعتمداری که از تیم ملی برای زدن ۵ گل به یمن ناخوش بودند .
این صحنه برای رقابت سالم ورزشی است و نباید با آلودگی های سیاست گرفتار گردد .
این فوتبالیست ها جور مقامات شجاع شان را به دوش می کشند حتی این جوری؟
شاه اردن کار زیبایی کرده و کار خوب را باید تشویق کرد .
بازیکنان تیم ملی لیاقتشان بالاتر از این هتل ها هم هست چرا که نه ؟
پس اگر ایراد بگیریم میگویند چرا ؟
بیست سال پیش برای گرد همایی سران اسلامی سالن سران اجلاس را ساختند تا بحال نتوانستیم یه سالنی بسازیم
کجا رفته درامدهای نفتی
اولا نه مثل ايران 9 درصد ذخاير جهان رو دارند ثانيا وضعيت اقتصاديشون به مراتب از كشور ما بهتره ثالثا اي كاش مسوولين ما هم با همه اوصاف يك مقدار مردمي بودن
من اینکار ایشون را به مسولان ایران ترجیح میدهم .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس