بازدید 6988

جزئیات شهادت مأمور کلانتری «رزکان» شهریار

کد خبر: ۸۶۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵ 10 January 2019
معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران از شهادت مأمور کلانتری «رزکان» شهریار که ۳ روز پیش در عملیات دستگیری سارقان مجروح شده بود، خبر داد.
 
به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم سرهنگ مهدی سرپناه با اشاره به خبر شهادت مأمور نیروی انتظامی کلانتری «رزکان» شهریار اظهار داشت: این مأمور وظیفه‌شناس چند روز پیش در عملیات دستگیری سارقان مجروح شده بود.

وی بیان کرد: ساعت 22 شامگاه دوشنبه هفدهم دی‌ماه 97 مرکز پیام فرماندهی انتظامی شهریار در جریان تعقیب و گریز خودرو پلیس و سارقان از باغستان به سمت شهریار به گشت‌های انتظامی خبر عملیات دستگیری چند تن از سارقان را می‌دهد که بلافاصله اکیپی از پاسگاه رزکان که در حال گشت‌زنی بودند خود را به میدان نماز جهت مسدود کردن مسیر حرکت سارقان می‌رسانند.

معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: متأسفانه در این حین سارقان با خودرو پژو 405 ناجوانمردانه استوار یکم اسد خزایی را زیر گرفته و وی را به شدّت مصدوم می‌کنند.

سرپناه خاطرنشان کرد: با وجود تلاش بسیار پزشکان متأسفانه بامداد امروز این مأمور نیروی انتظامی به دلیل شدّت جراحات در بیمارستان امام سجاد(ع) شهریار به درجه رفیع شهادت نائل شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر