بازدید 4134

نیمکت نشینی بهترین بازیکن آسیا در اولین بازی جام ملتها

کد خبر: ۸۶۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ 10 January 2019

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در پی پرسش خبرنگاران از دلیل نیمکت نشینی بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا در دیدار نخست تیمش سخن به میان آورد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از الرای، تیم ملی فوتبال قطر در نخستین دیدار خود در جام ملت های آسیا برابر لبنان به میدان رفت و توانست با دو گل به پیروزی برسد. سانچس سرمربی اسپانیایی قطر بعد از بازی گفت: براین باور هستم که دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. هم ما و هم لبنان به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز بودیم و بسیار خوشحالم که ما توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. همه بازیکنان ماموریت خود را به خوبی انجام دادند و شایسته ستایش هستند.

او ادامه داد: دیدار سختی برای ما بود. خوشبختانه از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کردیم و این پیروزی ارزشمند را کسب کردیم. با این پیروزی راه ما برای صعود آسان شد. دیدارهای بزرگی در انتظار ما است. می‌خواهیم بهترین عملکرد خود را به ثبت برسانیم.

سرمربی قطر درباره نیمکت نشینی عبدالکریم حسن بهترین بازیکن سال 2018 آسیا گفت: عبدالکریم از بهترین و ارزشمندترین بازیکنان ما است. او در دیدار دوستانه قبلی آسیب دید. من از نظر فنی اعتماد کامل به این بازیکن دارم. ترجیح دادم که از این بازیکن در نیمه دوم استفاده کنم و او بار دیگر توانایی خود را نشان داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار