بازدید 3796

تعلل برای اجرای SPV قابل قبول نیست

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه تعلل اروپا برای کانال مالی SPV برای مردم ایران غیرقابل قبول است، گفت: از برخی جناح های سیاسی که هنوز هم تخریب آیت الله هاشمی را رها نکرده اند، می خواهم مراسم تشییع بزرگان و علما را با تشییع پیکر ایشان را مقایسه کنید تا جایگاه رفیع آیت الله هاشمی را در میان مردم بهتر متوجه شوید.
کد خبر: ۸۶۸۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ 09 January 2019

مصطفی کواکبیان در نشست علنی امروز چهار‌شنبه (19دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با تبریک 5 جمادی الاولی سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: دومین سالگرد رحلت یکی از استوانه های اصلی انقلاب و فرمانده 8 سال دفاع مقدس، سردار صلح و سازندگی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را گرامی می دارم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: از برخی جناح های سیاسی که هنوز هم تخریب آیت الله هاشمی را رها نکرده اند، می خواهم مراسم تشییع بزرگان و علما را با تشییع پیکر ایشان را مقایسه کنید تا جایگاه رفیع آیت الله هاشمی را در میان مردم بهتر متوجه شوید.

وی بیان کرد: هاشمی رفسنجانی هنوز زنده است و به همین دلیل افراطیون هنوز شعار مرگ بر هاشمی را سر می دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به کشورهای اروپایی متذکر شد، اگر چه ما با شما قطع رابطه نمی کنیم، اما مطمئن باشید ملت ایران منتظر شما نمی ماند، لذا تعلل شما برای کانال مالی SPV برای مردم غیرقابل قبول است.

نماینده مردم تهران در مجلس با تبریک انتخاب شایسه استاندار و شهردارتهران اظهار کرد: امیدواریم با این انتخاب شایسته مردم نجیب تهرن شاهد حل نابسامانی ها باشند. مشکلات عدیده این کلانشهر باید از طریق بودجه 98 حل شود. مباحثی در این زمینه وجود دارد که به موقع مطرح خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان