بازدید 3845

پلوسی: ترامپ مردم آمریکا را به گروگان گرفته است

کد خبر: ۸۶۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸ 09 January 2019

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به سخنرانی بامداد چهارشنبه ترامپ گفت که رئیس جمهور با تعطیلی دولت، مردم آمریکا را به گروگان گرفته است.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، "نانسی پلوسی" رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به سخنرانی رئیس جمهور آمریکا درباره ساخت دیوار حائل در مرز با مکزیک گفت: ترامپ باید به گروگان گرفتن مردم از طریق تعطیلی دولت را متوقف کند.

وی افزود: بخش عمده ای از سخنانی که ترامپ در سخنرانی خود درباره دیوار مرزی با مکزیک مطرح کرده گمراه کننده بوده و حقیقت نداشته و ترامپ به دنبال آن است که پول مالیات دهندگان را برای ساخت دیواری غیرضروری هزینه کند.

"چاک شومر" سناتور دموکرات کنگره نیز در واکنش به سخنرانی ترامپ گفت که رئیس جمهور باید بین بازگشایی دولت و اختلاف درباره چگونگی حل اوضاع در مرز تفاوت قائل شود.ما درباره تامین امنیت مرزهای جنوبی اختلافی نداریم بلکه درباره نحوه انجام این موضوع اختلاف وجود دارد.

وی گفت: ترامپ با سخنرانی خود به جای آنکه صفوف مردم آمریکا را متحد کند ترس را در میان آنها بوجود آورد. میتوانیم بدون ساخت دیوار در مرز مزیک که بسیار هزینه دارد، به تامین امنیت در مرزهای جنوبی بپردازیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر