بازدید 7101
گزارش

درآمدهای استقلال تا سال 1401 پیش خور شد

کد خبر: ۸۶۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸ 07 January 2019

روش های درآمدزایی در فوتبال ایران محدود است زیرا اثری از حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی و راه های درآمدزایی معمول در فوتبال دنیا نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، ارتزاق استقلال و پرسپولیس از سامانه های هواداری است و در واقع چاره ای دیگر هم وجود ندارد. وقتی در شایعاتی که مطرح می شود میخوانیم یکی از اسپانسرهای استقلال تا سال 1401 پول خود را جلوتر به استقلال پرداخت کرده و حامی مالی اصلی آبی پوشان هم به تعهدات خود عمل کرده اما همچنان مشکلات مالی پابرجا، چه کاری میتوان انجام داد؟ اگر منصف باشیم، میبینیم درآمدها محدود است و مخارج نامحدود. در واقع شرایط مالی باشگاه استقلال در حال حاضر شبیه چاهی است که هرچه در آن بریزی، پر نمی شود.

اردو و تمرین استقلال برای نیم فصل دوم هنوز قطعی نشده و اخبار مطرح شده در رسانه ها حکایت از گلایه بازیکنان برای مسایل مالی دارد. هرچقدر اردو و تمرینات دیرتر شروع شود، کار استقلال برای نیم فصل دوم سخت تر است. به خصوص حالا که استقلال تجربه تلخ نیم فصل اول را هم دارد و در نیم فصل دوم با توجه به فشردگی مسابقات و همچنین بازیهای لیگ قهرمانان، فرصت آزمون و خطا همانند نیم فصل اول وجود ندارد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی