بازدید 4512

حمله شدید رسانه‌های استرالیا به تیم ملی

کد خبر: ۸۶۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ 07 January 2019

شکست استرالیا برابر اردن در دور اول مرحله گروهی جام ملت های آسیا فشار را بر روی یکی از مدعیان اصلی جام ملت های آسیا افزایش داده است.

به گزارش تابناک ورزشی، رسانه های استرالیایی بعد از شکست تیم شان در اولین بازی جام ملت های آسیا به تمجید از بازی تیم اردن پرداخته و از تیم ملی کشورشان که ملقب به ساکروس است خواسته اند که بعد از این شکست زودتر به استرالیا بازگردد. روزنامه الاتحاد امارات امروز با انتشار گزارشی در این رابطه نوشت:« رسانه های استرالیایی ضمن تمجید از تیم اردن به تیمشان که به ساکروس ملقب است لقب شاکروس که معنای شوکه کننده می دهد، داده اند. » در این گزارش به نقل از روزنامه های استرالیا آمده که : اولین شکست استرالیا از زمان حضور گراهام آرنولد در بدترین شرایط رقم خورد و آن هم در برابر تیمی که در رنکینگ فیفا 68 رتبه از استرالیا پایین تر است نشانه مشکلات بزرگ در تیم ملی استرالیا است.

در این گزارش نبود یک هافبک قدرتمند در مرکز زمین و کمبود مهاجمان تمام کننده به عنوان بزرگترین نقطه ضعف های تیم ملی استرالیا در داخل زمین عنوان شده است. البته که استرالیا در این دوره از رقابت ها سه بازیکن مهمش به نام دنیل ارزانی، مارتین بویل و متیو کیلی را به همراه ندارد اما این برای تیمی که با عنوان مدافع قهرمانی پا به مسابقات گذاشته بهانه قابل قبولی به حساب نمی آید.

استرالیایی ها در فضای مجازی هم نقدهای تندی را نسبت به بازیکنان و تیم ملی این کشور وارد کردند. برخی کاربران نوشته اند استرالیا با بازیکنانی که از بوندس لیگا و لیگ برتر انگلستان آمده اند به جام ملت های آسیا آمده و در نهایت برابر تیم کم ستاره اردن شکست خورده است.

بریزبان تایم دیگر رسانه استرالیایی نوشت:« تیم 109 رنکینگ فوتبال جهان توانست قهرمان آسیا را به راحتی شکست بدهد.» این روزنامه نوشت:« آرنولد که با هدف ساخت استرالیایی جدید آمده و نتایج خوبی هم گرفته بود حالا با شکست برابر اردن با این سوال مواجه خواهد شد که ایا واقعا می تواند جانشینی برای تیم کاهیل پیدا کند.

روزنامه «استرالیا» نیز در این رابطه متنی را منتشر کرد که در آن با اشاره به اهمیت بازی اول نوشته است:«اولین شکست همیشه تکان دهنده است اما نباید بگذارند که این شکست تاثیرمنفی روی بازی های آینده تیم بگذارد.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر