بازدید 2667

توجه مایکروسافت به حریم خصوصی معطوف می‌شود

مایکروسافت قصد دارد قابلیت و امکان جدیدی را برای کاربرانش ایجاد کند تا به آنها امکان کنترل کردن اطلاعات و داده‌های شخصی‌شان را بدهد.
کد خبر: ۸۶۷۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۱ 07 January 2019

مایکروسافت قصد دارد قابلیت و امکان جدیدی را برای کاربرانش ایجاد کند تا به آنها امکان کنترل کردن اطلاعات و داده‌های شخصی‌شان را بدهد.

به گزارش ایسنا، این روزها که حفاظت از اطلاعات شخصی و حریم خصوصی کاربران در فضای مجازی از اهمیت خاص و بسزایی برخوردار شده است، به نظر می‌رسد که مایکروسافت تصمیم گرفته است در این زمینه از سایر رقبای خود پیشی بگیرد و به کاربرانش اجازه دهد کنترل بیشتری بر روی اطلاعات شخصی خود که در سرویس های مختلف جمع آوری می‌شود، داشته باشند.

این پروژه که Microsoft Bali نام دارد، توسط مهندسان و متخصصان ارشد شرکت مایکروسافت در مرحله تست و آزمایش قرار گرفته است تا در صورت تکمیل، پلتفرمی توسعه داده شود که به محافظت از حریم خصوصی کاربران منجر می‌شود.

این خبر که در ابتدا توسط یکی از کاربران توییتر در صفحه حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شد، در صفحه رسمی وب سایت مایکروسافت نیز بعد از آن در معرض دید عموم قرار گرفت.

بر اساس گزارش وب سایت زد دی نت، مایکروسافت قصد دارد احتمال هرگونه دسترسی افراد و شخص ثالث به داده های شخصی کاربران را به حداقل برساند و تنها خود کاربر به تمامی اطلاعات موردنظر خود در سرویس‌های مختلف دسترسی داشته باشد.  

برای پیاده سازی این پروژه، مایکروسافت قصد دارد یک بانک اطلاعات شخصی ایجاد کرده تا به کاربران اجازه دهد بر تمامی اطلاعات جمع آوری شده در مورد خود کنترل داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار