بازدید 12512

«تابناک» برای سومین سال پیاپی، وب سایت خبری برتر ایران شد

در این ارزیابی که 20 شاخصه کمی و کیفی 200 پایگاه خبری توسط کارگروهی تحت نظر معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد مورد سنجش قرار گرفته، وب‌سایت‌های شفقنا، اقتصادآنلاین، جماران، عصرایران، فرارو، خبرورزشی آنلاین، فردا، الف، خبرنامه دانشجوی ایران، انصاف خبر و پارسینه به ترتیب رتبه‌های دوم تا دهم رده بندی وب‌سایت‌های خبری عمومی و فراگیر را از آن خود کردند.
کد خبر: ۸۶۷۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲ 06 January 2019

«تابناک» برای سومین سال پیاپی وب سایت خبری برتر ایران شدبر اساس تازه‌ترین ارزیابی سالیانه توسط کارگروه ارزیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متکی بر مستندات و سنجش کمی و کیفی رسانه‌ها، «تابناک» برای سومین سال پیاپی، برترین وب سایت خبری ایران شد.

به گزارش «تابناک»؛ کارگروه رسانه‌های زیر نظر معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای سومین سال پیاپی ارزیابی رسانه‌ها بر اساس بیست شاخصه کمی و کیفی پرداخت و رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری پس از برگزاری جلسه بررسی مستندات مدیران مسئول و ارزیابی مجدد توسط کمیته رتبه‌بندی اعلام شد. پیش از این، نتایج خوداظهاری ها در سه مرحله از سوی اعضای کمیته رتبه بندی، ارزیابی و راستی آزمایی شده بود.«تابناک» برای سومین سال پیاپی وب سایت خبری برتر ایران شد

این ارزیابی توسط کارگروهی تحت نظر معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد انجام شد که بیژن مقدم و مسعود فاتح، مدیران مسئول پایگاه‌های خبری الف و سیتنا به عنوان دو عضو نماینده مدیران مسئول پایگاه‌های خبری عمومی و تخصصی و حبیب عباسی و محمد نوین، سردبیران پایگاه‌های خبری شفقنا و فرارو به عنوان دو عضو دیگر کمیته رتبه‌بندی از سوی مدیران بیست رسانه برتر دور دوم انتخاب شدند و در آن حضور داشتند. دیگر اعضای کارگروه ارزیابی رسانه‌ها، حمیدرضا ضیایی‌پرور و حسین امامی به عنوان اعضای هیأت علمی و مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی به عنوان نماینده معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بودند.

در این ارزیابی، مستندات 200 پایگاه خبری ارزیابی و در نهایت «پایگاه خبری تابناک» با امتیاز 89.70 از 100 برای سومین سال پیاپی برترین پایگاه خبری ایران شد.

همچنین وب‌سایت‌های شفقنا، اقتصادآنلاین، جماران، عصرایران، فرارو، خبرورزشی آنلاین، فردا، الف، خبرنامه دانشجوی ایران، انصاف خبر و پارسینه به ترتیب رتبه‌های دوم تا دوازدهم رده بندی وب‌سایت‌های خبری عمومی و فراگیر را از آن خود کردند.

پایگاه خبری «تابناک» از 22 مهر 1386 به اطلاع رسانی لحظه به لحظه مهم‌ترین رویدادهای خبری ایران و جهان پرداخته و کوشیده با تکیه بر نگاهی منصفانه،، به تحلیل شرایط و نقد دلسوزانه مباحث خرد و کلان کشور در عرصه‌های مختلف بپردازد و راهکارهایی برای برون‌رفت از چالش‌ها به مسئولان ارائه نماید. البته تداوم این حضور مؤثر در عرصه اطلاع‌رسانی کشور، بدون همراهی گسترده و عظیم مخاطبان «تابناک» و نقدها و دیدگاه‌های سازنده‌شان قابل تحقق نبوده و نخواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان