بازدید 11555

تخلف یکی از بستگان وزیر در دانشگاه آزاد و پیام‌نور +سند

پس از افشای حضور داماد برخی مسئولان در برخی پست‌های مهم و واکنش‌های فراوانی که انتشار این دست اخبار در پی داشت، حالا نوبت به داماد یک وزیر رسیده تا در کانون توجه‌ها قرار گرفته و ابهام سازی کند.
کد خبر: ۸۶۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 06 January 2019
پس از افشای حضور داماد برخی مسئولان در برخی پست‌های مهم و واکنش‌های فراوانی که انتشار این دست اخبار در پی داشت، حالا نوبت به داماد یک وزیر رسیده تا در کانون توجه‌ها قرار گرفته و ابهام سازی کند.

به گزارش «تابناک»، صحبت درباره «مصطفی ملکی» است که ظاهرا داماد یکی از وزرای کابینه دولت است. فردی که با مدرک دکتری روابط بین الملل، عضو هیات علمی تمام‌وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است، اما مستندات منتشر شده درباره وی حکایت از چند شغله بودنش، آن هم نه در حوزه‌های مختلف، که در چند پست دیگر دانشگاهی دارد.
 

خبرگزاری دانشجو با انتشار این خبر، ابتدا تصویری از «سامانه وبگاه [؟] اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی» درج کرده (تصویر بالا) که بر اساس آن مشخص می‌شود که این فرد با درجه «استادیاری»، عضو هیات علمی دانشکده «علوم سیاسی» این دانشگاه است و در ادامه مستندی دیگر (تصویر پایین) ارائه کرده که بر اساس آن، این فرد، «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آکسفورد» نیز هست.
 

پستی که توسط حمید میرزاده، رئیس اسبق دانشگاه آزاد سالامی در سال ۹۵ به مصطفی ملکی داده شده و به رغم آنکه «سرپرست» است و به نوعی حکایت از موقت بودن این حکم دارد، ظاهرا هنوز اعتبار دارد. اعتباری که با توجه به تغییرات بزرگ رقم خورده در راس هرم مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی در یکی دو سال اخیر، شگفت آور به نظر می‌رسد.

اما ماجرا زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم این فرد همزمان با عضویت در هیات علمی دانشگاه آزاد، عضو هیات علمی دانشگاه پیام‌نور نیز هست (تصویر ۳). اتفاقی که خلاف قوانین موجود است و حتی این اواخر، با پیگیری برخی مسئولان دانشگاه آزاد برای اجرای قانون در این خصوص، به شدت رسانه‌ای هم شده و مورد توجه عموم قرار گرفته بود.
 

پیگیری‌هایی که ظاهرا به ملکی قد نداد تا مانع از اشتغالش به تدریس در دو دانشگاه شود. اشتغال همزمانی که به استناد قوانین، غیرقانونی است چراکه «طبق قانون اعضای هیات علمی رسمی و یا پیمانی دانشگاه‌های دولتی نمی‌توانند در جای دیگری عضو رسمی باشند.» قوانینی که چه دانشگاه آزاد در پی اجرایشان باشد و چه وزارت علوم، ظاهرا برخی از شمول آن خارج هستند!

در پایان لازم به تاکیداست که «تابناک» آمادگی دارد پاسخ مسئولان در این خصوص را دریافت کرده و برای روشن شدن افکار عمومی منتشر نماید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۹
این گناهش به گردن آقای احمدی نژاده
مگه فقط این فرد هیات علمی دوشغله هست ؟
بسیاری در تهران مرکز با همین رانتها از استادیاری به دانشیاری و استادی ارتقا گرفتند بررسی شود افشا گردد
قوانین فقط برای مردم عادی وضع می شود نه اقایان و ژن خوبا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
دقیقا
پاسخ روشنتر از این ، ایناچقدرمیخوان به ریش این ملت نجیب بخندد
لعنت خدا بر پارتی باز ها
در ایران ژن هر کارناممکن را ممکن می کند
حرمت و اعتبار قانون در ایران از بین رفته است. شک نکنید در همان دانشگاه اول هم با رانت و بدون شایستگی انتخاب شده است.
حرمت و اعتبار قانون در ایران از بین رفته است
تابناک جون ظاهرا فراموش کردی
به اندزه چهارصد سال پشرفت کردیم
متاسفام
تقصير مردم است
خواستید شما هم وزیر و وکیل شوید تا اقازاده و دامادهای شما هر کدام 5تا10پست بگیرند .
در همین تهران مرکز دو آقازاده آقای دکتر س . ن عضو هیات علمی و خواهرش دکتر ..ن که هرترم مدعو و در حال رسمی شدن هست چه رانتهایی که دریافت نکردند!!!! آقای دکتر با همین آقازادگی و دایی زادگی در کمال تعجب با ارتباطات دانشیاری هم گرفته !!!!! دو شغله که هیچ چند شغله هست ..............لعتت بر رانت
آقای دکتر آقامیری! دانشگاه آزاد اسلامی حیاط خلوت بازنشسته های دولتی نیست که دکتر رضاییان رو با 75 سال سن رییس دانشکده مدیریت تهران مرکز کرده اید . این بی احترامی به 86 استاد این دانشکده ست که فردی بازنشسته رو با 75 سال سن از بیرون دانشگاه رییس اونها کنید.............................
چرا سیرمونی ندارید؟؟؟؟
باسلام فکرمیکنید بعضیها اینهمه بگیرو ببند دارند که درنظام پست بگیرند ازهرنوعش برای خدمت به خدا یا مردم است نه عمو برای خدمت به ایل وتبارشانست مظلوم اسلام .خدایا معذرت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی