بازدید 20637

افتتاح چهارمین شعبه آقای فرش در استان البرز

کد خبر: ۸۶۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ 06 January 2019

مجتمع تجاری نیکامال در فلکه اول گوهردشت کرج عصرجمعه چهاردهم دی ماه 1397 میزبان مراسم افتتاحیه شعبه چهارم فروشگاه‌های آقای فرش بود.

به گزارش تابناک، فروشگاه‌های بزرگ فرش یا همان هایپرمارکت های تخصصی فرش از چند سال پیش جای خود را در بازار این کالای پرطرفدار باز کرده‌اند و برندهای مطرحی همچون «آقای فرش» از پرچمداران اصلی این عرصه به شمار می‌روند. در تازه ترین اتفاق، «آقای فرش» چهارمین شعبه خود را روز جمعه چهاردهم دی ماه در فلکه اول گوهردشت کرج، طبقه سوم مجتمع نیکامال افتتاح کرد تا به صور متمرکز اقدام به عرضه انواع مختلف فرش ماشینی و دستبافت در کرج و استان البرز نماید.

با گشت و گذار در فروشگاه 2 هزار متر مربعی کرج که با طراحی دکور چشم نواز و نورپردازی زیبا میزبان صدها تخته فرش ماشینی است می توانید انواع محصولات با کیفیت را با شرایط ویژه و استثنایی تهیه کنید. علاوه بر سالنهای فرش ماشینی و فانتزی، گالری های فرش دستبافت و تابلوفرش نیز در نظر گرفته شده است. در این گالری ها محصولات گوناگونی از فرش های دستبافت محصول بافندگان هنرمند سراسر کشور مانند تبریز، کاشان، قم، بیجار، خراسان، زنجان و ... در معرض بازدید و خرید متقاضیان قرار دارد. متخصصان فرش دستبافت و تابلوفرش با سالها تجربه و دانش، خریداران را با ارائه اطلاعات تکمیلی، راهنمایی می کنند.

آقای فرش به مناسبت افتتاح چهارمین شعبه خود از ساعت 10 صبح جمعه چهاردهم دی ماه ویژه برنامه‌هایی در این شعبه اجرا کرد و ضمن پذیرایی از بازدیدکنندگان، تخفیف فوق‌العاده ای نیز برای خریداران در نظر گرفته بود که این تخفیفات در هفته های آینده نیز در دسترس همشریان کرجی و ساکنان مناطق همجوار قرار دارد.

علاوه بر این، در مراسم رسمی افتتاح که از ساعت 14 تا 16 برگزار شد از بازدیدکنندگان با اجرای برنامه های شاد، موسیقی زنده، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز نفیس، میزبانی شد.

سنگ بنای برند "آقای فرش" بر تجربه برند خوشنام "فرش فرهی" توسط مهندس علی فرهی گذاشته شد. تجربه راه اندازی 120 فروشگاه فروش فرش در سراسر کشور تحت برند "فرهی"، در ادامه به خلق "مجموعه هایپرمارکتها و بازارهای فرش ماشینی، دستبافت تابلوفرش و محصولات وابسته آقای فرش" انجامید. مهمترین دلیل تاسیس هایپرمارکتهای فرش، درک نیاز زمانه و زندگی در شهرهای بزرگ و کلانشهرها بود. حذف واسطه ها، عرضه انواع محصولات و برندها، ارائه خدمات متمایز و ... خط مشی این مجموعه بوده است. اولین شعبه در سال 1394 در بازار مبال یافت آباد تهران در مجتمع کاسپین به متراژ 7000 مترمربع افتتاح شد. سپس دومین شعبه در مجتمع پاژ مشهد، و شعبه سوم آقای فرش در بلوار حکیمیه تهران نیز راه‌اندازی شد.

بررسی‌های تیم توسعه بازار «آقای فرش»، مدیران را به این نتیجه رساند که استان البرز بهترین انتخاب برای راه‌اندازی شعبه چهارم این برند به شمار می‌رود و بعد از انجام مذاکرات و فراهم شدن مقدمات، امروز شاهد افتتاح این شعبه در مجتمع نیکامال گوهردشت کرج توسط مهندس فرهی و جمعی از مدیران و مردم علاقمند کرج بودیم.

«آقای فرش» به عنوان یک مولتی برند، مجموعه‌ای از محصولات 9 برند اختصاصی زیرمجموعه خود (سرمایه، آناهیتا، سپهر، تیتانیوم، فرشواره، پلاتین، آپادانا، پیکاسو، ویکی کارپت) را گرآوری کرده و در آینده باز هم به این برند ها افزوده خواهد شد.

ضمنا محصولات تولیدکنندگان دیگر نیز طی قراردادهای خاصی تحت برند آقای فرش عرضه می شود که این محصولات باید از نظر کیفی دقیقا منطبق با استانداردهای سخت گیرانه کیفی و خدماتی آقای فرش باشند که برگرفته از آخرین استانداردهای روز اروپاست.

یکی از مهمترین اولویت های آقای فرش، خدمت رسانی در خور هموطنان ایرانی است. شعار آقای فرش این است؛ تضمین کیفیت و قیمت! و این شعار با تولید با کیفیت و عرضه بدون واسطه محقق می شود. بسته ضمانت طلایی، ارسال رایگان درب منزل در سراسر کشور و عودت یا تعویض کالای فروخته شده تا 7 روز از جمله این خدمات است.

در کلیه شعب آقای فرش شرایط فروش اقساطی برای اقشار مختلف پیش بینی شده است که بخشی از این تسهیلات با مشارکت شبکه بانکی در اختیار مردم قرار دارد و کارمزد تسهیلات بانک توسط آقای فرش تقبل شده است و خریداران هیچ کارمزد یا افزایش را متحمل نخواهند شد.

خریداران محترم برای آگاهی از تخفیف های ویژه ایام پایان سال آقای فرش، می توانند به وبسایت یا شبکه های اجتماعی آقای فرش مراجعه کنند. همچنین مرکز تماس و مشاوره آقای فرش با تلفن 75375-021 در تمامی ساعات پاسخگوی سوالات و مشکلات هموطنان عزیز خواهد بود. علاقمندان به خرید غیرحضوری نیز می توانند از طریق تماس با همکاران و کارشناسان آقای فرش، فرشهای موردنظر خود را نتخاب و خریداری نمایند.

کمپین تخفیف های ویژه آقای فرش تحت عنوان «به یک سوم قیمت فکر نکنید» از ابتدای دی ماه 97 به اجرا درآمده است و تا پایان اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت. این تخفیف ها از 10 تا 21 درصد تا 33 درصد است که در واقع خریدار یک سوم مبلغ کالا را تخفیف می گیرد. هدف مجموعه آقای فرش، کسب حداکثر رضایت مشتریان محترم و سرویس دهی شایسته به این عزیزان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار