بازدید 11791

زندگی لوکس نوه فیدل کاسترو جنجالی شد

کد خبر: ۸۶۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ 06 January 2019
انتشار تصاویری از زندگی لوکس و تجملاتی نوه 'فیدل کاسترو' رهبر سابق کوبا، جنجال گسترده‌ای در فضای رسانه‌ای و مجازی این کشور ایجاد است.
 
به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، تارنمای 'میامی هرالد' روز گذشته (شنبه) گزارش داد: 'تونی کاسترو' نوه ۲۰ ساله فیدل کاسترو رهبر سابق کوبا با انتشار تصاویری از زندگی تجملاتی خود از جمله سفر‌های گران قیمت، استفاده از خودرو لوکس بی. ام. دبلیو، سرو غذا‌های گران و سواری با قایق تفریحی شخصی در صفحه شخصی اینستاگرام خود جنجال به پا کرده است.

نوه فیدل کاسترو در حالی شیوه زندگی لوکس را در پیش گرفته که میانگین دستمزد‌ها در کوبا ماهانه حدود ۳۰ دلار است و برخی این شیوه زندگی را مغایر با آرمان‌های انقلاب کوبا می‌دانند.

اعضای خانواده کاسترو به ندرت در انظار عمومی حاضر شده اند، این در حالیست که 'آنتونیو کاسترو' پدر تونی کاسترو بیشتر از همه در مکان‌های عمومی حضور داشته است.

در سال ۲۰۱۵ میلادی آنتونیو کاسترو در سواحلی در یونان و هتلی لوکس در ترکیه حضور یافت و زمانیکه یک خبرنگار ترکیه‌ای قصد عکس گرفتن از او را داشت، محافظان شخصی آنتونیو به او حمله کردند.

به نظر می‌رسد که تونی همچون پدر، علاقه بسیار زیاد به سفر‌های خارجی دارد.

در صفحات اینستاگرام تونی تصاویر زیادی از سفر وی به مکزیک، اسپانیا، پاناما و سراسر کوبا مشاهده می‌شود.

به گزارش ایرنا، کوبا چند دهه است که به خاطر تحریم‌های مدام آمریکا با چالش‌های اقتصادی و اجتماعی فراوانی روبرو است و مقامات کوبایی بار‌ها از سیاست‌های واشنگتن به دلیل تحت فشار قرار دادن کوبا انتقاد کرده اند.

مقامات هاوانا تاکید کرده اند این تحریم‌ها مانع از توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور کوبا شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر