بازدید 5175

حذف دومین ملی پوش سرشناس تکواندوی ایران درانتخابی

رقابت‌های قهرمانی کشور آزاد حکم مسابقات انتخابی و ورود به اردوی تیم ملی را دارد که با این وجود باید دید تکلیف خدابخشی برای حضور در تیم ملی چگونه خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۶۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶ 05 January 2019

مصدومیت خدابخشی را هم حذف کرد. تکواندوکار ملی‌پوش ایران به دلیل مصدوم شدن در جریان مسابقه، از رقابت‌های قهرمانی کشور حذف شد.

به گزارش تابناک ورزشی، از صبح امروز (شنبه)، ۱۵ دی ماه ۱۳۹۷ چهارمین و آخرین روز رقابت‌های تکواندوی آزاد قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) پیگیری می‌شود که در جریان رقابت‌های وزن ۸۷- کیلوگرم، مهدی خدابخشی به دلیل مصدومیت از دور رقابت‌ها کنار رفت.

عصر امروز خدابخشی در مرحله یک چهارم نهایی وزن ۸۷- کیلوگرم به مصاف علی نجفی‌، نماینده استان آذربایجان شرقی رفت و در حالی که از نظر امتیازی رقیب خود را شکست داده بود، به دلیل مصدومیت از ناحیه دست در پایان راند دوم مبارزه از ادامه مسابقه بازماند تا با رای داوران بازنده اعلام شده و حذف شود.

طبق گفته سرمربی تیم‌ملی، رقابت‌های قهرمانی کشور آزاد حکم مسابقات انتخابی و ورود به اردوی تیم ملی را دارد که با این وجود باید دید تکلیف خدابخشی برای حضور در تیم ملی چگونه خواهد بود. پیش از این نیز فرزان عاشورزاده و امیرمحمد بخشی نیز با قبول شکست مقابل حریفان حذف شده بودند. ابوالفظل یعقوبی نیز به طور کلی در این رقابت‌ها حاضر نشده بود.

حذف دومین ملی پوش سرشناس تکواندوی ایران درانتخابی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل