بازدید 4480
گزارش

کارنامه جالب فوق ستاره جدید تراکتور را بشناسید؛ سقوط آزاد از آث میلان

کد خبر: ۸۶۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 05 January 2019

کوین کونستانت پس از مذاکره با مدیران تراکتورسازی تبریز به این تیم پیوست. این بازیکن گینه‌ای-فرانسوی سابقه بازی در تیم‌های مطرحی همچون تولوز فرانسه و میلان ایتالیا را داراست.

به گزارش تابناک ورزشی، یکی دیگر از بمب‌های نقل و انتقالاتی زنوزی منفجر شد. این بازیکن 31ساله اصالتی گینه‌ای دارد و در تیم‌های مطرحی بازی کرده است.

کنستانت در سال 1987 در فرانسه متولد شد. وی که یک هافبک میانی و دفاع چپ است در تیم‌های پایه تولوز بازی کرد و از همین تیم پایه به تیم ملی زیر 17 سال فرانسه دعوت شد. او 3 بازی ملی برای فرانسه در کارنامه خود دارد که در یکی از آن‌ها گلی نیز به ثمر رسانده است. کوین در سال 2006 قدم به تیم بزرگسالان تولوز نهاد. اما چون سن کمی داشت در 2 سال حضورش فقط در 4 بازی و مجموعاً 22 دقیقه به میدان رفت تا برای دیده شدن و بازی بیشتر به تیم چاتروکس فرانسه، تیمی حاضر در دسته دوم این کشور منتقل شود. او 79 بازی در این تیم انجام داد که ماحصل آن 15 گل و 14 پاس گل بود. اوج کار وی در چاتروکس در فصل 2010-2009 بود که در 34 بازی 10 گل زد و 8 پاس گل داد. 

کنستانت در فصل 2011-2010 به طور قرضی راهی کیه وو ایتالیا شد تا دوران جدید خود را در سری آ رقم بزند. وی در 32 بازی برای جنوا به میدان رفت و 2 گل زد و 4 پاس گل ارسال کرد. کوین در فصل 2012-2011 به جنوا پیوست و در 21 بازی که در لیگ به میدان رفت 1 گل زد و 1 پاس گل داد تا به پیراهن تیم میلان ایتالیا برسد.

کوین کنستانت

کنستانت در بیستم ژوئن سال 2012 به صورت قرضی و به همراه بند خرید پیراهن میلان را پوشید و در سال 2013 با معاوضه رونی استریسر با جنوا به صورت قطعی به میلان پیوست. دو فصلی که سری آ در این تیم حضور داشت مجموعاً 45 بازی انجام داد. وی همچنین 12 بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد که از مهم ترین آن‌ها می‌توان به انجام 3 بازی مقابل بارسلونا و 1 بازی مقابل اتلتیکومادرید اشاره کرد. در جولای 2013 وی در بازی پیش‌فصل با ساسولو پس از شنیدن شعارهای نژادپرستانه زمین بازی را ترک کرد. علیرغم این‌که نیروهای امنیتی شعاری نژادپرستانه نشنیده بودند، فدراسیون فوتبال ایتالیا ساسولو را 30,000 یورو جریمه کرد و کنتسانت در پایان همین فصل از میلان جدا شد.

مقصد بعدی کنستانت ترابزون اسپور ترکیه بود و وی در سال 2014 پیراهن این تیم را پوشید. وی در دو فصل حضورش در ترابزون اسپور و سوپرلیگ ترکیه 22 بازی انجام داد که ماحصل آن ارسال 3 پاس گل بود. وی 6 بازی با پیراهن ترابزون در لیگ اروپا انجام داد و مقابل متالیست اوکراین و لوکرن بلژیک موفق به گلزنی شد.

کنستانت

در سال 2016 وی بار دیگر به سری آ بازگشت و با پیراهن بولونیا حضوری نه چندان موفق را در این تیم تجربه کرد تا در سال 2017 به سیون سوئیس بپیوندد. کنستانت در دو فصل حضورش در لیگ سوئیس در 18 بازی به میدان رفت و 2 گل زد و 2 پاس گل داد. در زمان حضور در تیم اصلی سیون وی دو بار به تیم دوم سیون فرستاده شده و بار دوم تقریباً یک فصل کامل از بازی در تیم اول سیون محروم بوده است. سرمربی سیون دو باخت 5 بر 1 مقابل یانگ بویز (با بازی کنستانت) و بازل (با نیمکت نشینی کنستانت) هفت بازیکن را از تیم اصلی کنار می‌گذارد و در اختیار تیم دوم قرار می‌دهد. کوین کنستانت یکی از 7 بازیکن مورد نظر بود. 

کنستانت

آخرین بازی وی در تیم دوم سیون یا FC SION U21 مربوط به 2018/08/11 است. در عرصه ملی کوین کنستانت بعد از تغییر تیم ملی خود در سال 2007 پیراهن گینه را پوشید. وی در خلال جام ملت‌های 2012 آفریقا ناگهان در هتل تیم ناپدید شد و سرمربی گینه بعد از اطلاع از این موضوع وی را در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون گینه قرار داد. کنستانت به 3 بازی محرومیت و پرداخت 5000 یورو جریمه محکوم شد.کنستانت در تراکتورسازی شماره 70 را خواهد پوشید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر