بازدید 3558
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو:

بازار خودرو در انتظار تعیین تکلیف قیمت

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو گفت: به دلیل بالا بودن قیمت‌ها در بازار خرید و فروش بسیار کم است و بازار در انتظار تعیین تکلیف قیمت‌های جدید است.
کد خبر: ۸۶۶۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۶ 04 January 2019
سعید موتمنی در گفت‌وگو با میزان درباره آخرین وضعیت بازار خودرو اظهار کرد: از ابتدای هفته بازار خودرو حالت تعادل داشته و شاهد تغییر قیمت خاصی در بازار نبودیم.

وی با اشاره به کاهش قیمت برخی از خودرو‌ها طی این هفته گفت: در این هفته قیمت مزدا ۳با کاهش ۷میلیون تومانی مواجه شد و به قیمت ۲۷۱میلیون تومان رسید همچنین ساندرو استپ وی نیز با کاهش قیمت از  ۱۳۲میلیون تومان به رقم ۱۲۷میلیون و ۵۰۰هزار تومان رسید.

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو با بیان اینکه به دلیل بالا بودن قیمت خودرو تقاضا بسیار پایین است و خرید و فروش اندکی صورت می‌گیرد، افزود: بازار خودرو در انتظار تعیین تکلیف قیمت خودرو‌های زیر ۴۵میلیون تومان است که  تغییرات قیمتی به چه میزان است.

موتمنی خاطرنشان کرد: براساس گفته برخی از نمایندگی‌ها روند عرضه خودرو از سوی خودروسازان مطلوب‌تر شده همچنین ارسال دعوتنامه‌ها برای مشتریان سرعت بیشتری گرفته است.
 
وی  تصریح کرد: اگر عرضه از سوی خودروسازان به طور مستمر صورت گیرد قطعا قیمت‌ها کاهش خواهد یافت.

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو درباره خودرو‌های نیز گفت: بازار این خودرو‌ها نیز شاهد تغییرات آنچنانی نبوده و حتی برخی از خودرو‌ها نیز با کاهش قیمت مواجه شده‌اند.

موتمنی یادآور شد: خودروی سانتافه با کاهش قیمت در حال حاضر با قیمت ۵۲۵میلیون تومان، النترا۳۴۵میلیون تومان، سراتو ۳۶۰میلیون تومان و توسان با قیمت ۴۵۰میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو با اشاره به قیمت برخی از خودرو‌ها در بازار اظهار کرد: امروز در بازار پژو۴۰۵با قیمت ۵۶میلیون و ۵۰۰هزار تومان، پژو slx با قیمت ۵۹ میلیون تومان، پژو پارس۷۰میلیون تومان، پژو تیپ دو ۵۹میلیون و ۵۰۰هزار تومان، پژو تیپ ۵، ۷۰میلیون تومان، پژو v۸ با قیمت ۷۱میلیون تومان، سمند Lx با قیمت ۵۹میلیون تومان، سمند EF۷ با قیمت ۶۰میلیون و ۵۰۰هزار تومان، دنا ۸۰میلیون و ۵۰۰هزار تومان، دنا پلاس ۱۰۱میلیون تومانپژو ۲۰۷دنده ای۹۱میلیون تومان و پژو ۲۰۷اتومات ۱۱۰میلیون تومان به فروش می‌رسد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل