بازدید 20964

بازتاب جهانی گاف شبکه کیش!

کد خبر: ۸۶۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۵ 02 January 2019

خبرآنلاین نوشت: خبر پخش صحنه‌ای از فیلم «حادثه شینجوکو» جکی‌ چان در شبکه کیش خیلی زود در رسانه‌های کشور و فراتر از آن در رسانه‌های بین‌المللی پخش و شبکه‌های اجتماعی را درنوردید.

مسئولان مرکز صدا و سیمای کیش هیچ‌گاه گمان نمی‌کردند که روزی برسد که شبکه‌شان تیتر خبر رسانه‌های بین‌المللی شود اما بی‌شک دوست هم نداشتند به این شکل به اخبار راه پیدا کنند.

خبر پخش صحنه‌ای از فیلم جکی چان در شبکه کیش در آغاز برای هر کسی بیشتر به شوخی شبیه بود اما پس از پخش شدن فیلم در فضای مجازی رنگ و بوی واقعیت به خود گرفت. این رویداد خیلی زود با واکنش روبه‌رو شد و مسئولانی از جمله مدیر مرکز صدا و سیمای کیش به این دلیل برکنار و توبیخ شدند.

پس از انتشار گسترده این خبر طبق معمول اتفاقی افتاد که ایرانیان در فضای مجازی به آن مشهورند. گروه بزرگی از ایرانی‌ها به اینستاگرام جکی چان هجوم بردند. کافی است سری به آخرین پست اینستاگرام این بازیگر آسیایی بزنید و نظرات کاربران ایرانی را بخوانید که بیشتر رنگ و بوی طنز و کنایه دارد.

این ماجرا تنها برای ما ایرانی‌ها جذاب نیست و از آنجا که یک پای ماجرا جکی چان مشهور است رسانه‌های مشهوری چون بی‌بی‌سی، دیلی‌میل و اسپوتنیک هم به در اخبار جهانی خود به این خبر پرداختند و به این ترتیب خبر برکناری مدیر صدا و سیمای مرکز کیش در ایران، جهانی شد.

بی‌بی‌سی در خبری در این باره به برکناری مدیر شبکه کیش و کنار آن به واکنش‌های ایرانی‌ها به این خبر در شبکه‌های اجتماعی هم پرداخته است.

جکی جان از آن دست بازیگرانی است که در فیلم‌هایش کمتر از این دست‌ صحنه‌ها که از بد روزگار برای شبکه کیش دردسرساز شد یافت می‌شود. در خبری که اسپوتنیک در این باره منتشر کرد می‌خوانیم: «فیلم «حادثه شینجوکو» یکی از فقط ۲ فیلم جکی چان با صحنه جنسی است.»

در این میان شاید بیش از همه برای دیلی‌میل جالب است که چطور می‌شود این صحنه از دست ناظران صدا و سیما در رفته باشد و در این باره می‌نویسد: «مدیر محلی صدا و سیما در ایران به دلیل پخش صحنه جنسی اخراج شد، در مکانی که حتی دست دادن زن و مرد در فیلم‌ها مجاز نیست.»

اگر رد گاف شبکه کیش را پی گیریم به رسانه‌های دیگری هم می‌رسیم که یکی از آن‌ها نشریه سان است. این نشریه در مطلب خود جزئیات بیشتری آورده و حتی به شوخی رضا رشیدپور با این رویداد و البته زیرنویس کردن نسبت نیما فلاح و سحر ولدبیگی در تلویزیون پرداخته است.

به این ترتیب گافی که مسئولان شبکه کیش دادند نام جکی چان را به صدر اخبار رسانه‌های جهان آورد.
سرنوشت مدیر برکنار شده هم خیلی زود مشخص شد، و با حکم تازه‌ای فعالیتش را در صدا و سیما از سر گرفت.

بازتاب جهانی گاف شبکه کیش!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۸
و این هم افتخاری دیگر برای مهد تمدن انگشت نشان شده
حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد انعکاس جهانی نداشت؟ چرا رئیس دانشگاه آزاد برکنار نشد؟
مشكلي پيش نيومده كه مديرش اينقدر لايق بود كه فورا جاي ديگه پست گرفت!
(سرنوشت مدیر برکنار شده هم خیلی زود مشخص شد، و با حکم تازه‌ای فعالیتش را در صدا و سیما از سر گرفت.)
قانون تار عنکبوتی است که فقط ضعیف ها در آن گیر می کنند
اونا هیچ وقت خبرهای خوبی از ما در جهان منتشر نمی کنند.هیچ وقت از وقتی که شیطان بزرگ با ما بد شد.
واقعا مسخره ست قانون هاي مزخرف من درآوردي ما توي ايران !
از رابطه زن و مرد تابو ساختن كه اگر دستشون هم به هم بخوره بايد زير نويس شه كه احيانا اسلام به خطر نيفته به اصطلاح من درآوردي خودشون !‌
ولي صحنه اعدام رو در ملا عام با افتخار پخش مي كنند
بايد گريست به حال چنين قانون هايي در اين كشور
لطفا اين نظر بنده رو انعكاس بفرماييد
متشكرم
اگر جکی جان توبه کند و سه تا شاهد هم بیاورد و سه بار بگوید که غلط کرده است و پنج هزار دلار جریمه بدهد لاکن گناه از وی ساقط میشود...
چطور این آقا با حکم تازه ای فعالیتش را از سر گرفته؟ اگر یک آدم عادی بود از زندگی ساقطش میکردن و در کشور پیرو عدل علی ،قانون همیشه برای ما مردم معمولی ،درست و حسابی قابل اجراست.!
لابد فکر کرده اند مثل بقیه فیلم های جکی چان صحنه غیر اخلاقی ندارد . طفلک ها بد آورده اند .
گاف داریم پشت گاف !!!!!!!!!!
هنر ساختن که نداریم !! بجاش استاد گاف دادنیم در همه چیز !!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
همین حرفهای شما که خود تحقیری است از هر گاف دیگری بزرگتر است.
....این رویداد خیلی زود با واکنش روبه‌رو شد و مسئولانی از جمله مدیر مرکز صدا و سیمای کیش به این دلیل برکنار و توبیخ شدند.
توبیخ نشدند بلکه ارتقای پست یافتند تا تجربه های شیرین خود را در سایر شبکه های استانی آموزش دهند!!!!!
این فقط برای منحرف کردن ذهن مردم از حادثه دانشکاه آزاد بود و بس. از بین همه شبکه ها یه شبکه محلی که احتمالا خیلی هم بیننده نداره چرا
خدایش مردم از بس فیلم سانسور شده و بی سر و ته دیده اند که هیچی نمیشه ازش فهید خسته شده اند و از دیدن یک فیلم که سانسور نشده هم متعجب هم خوشحال شدند و فهمیدند دنیا اینطور نیست که صدا و سیما میگوید
سالهاست ما سوژه خنده و حیرت جهانیان شده ایم
واقعا اگر برای اختلاسها - دکل دزدی - حقوقهای نجومی - کوه سازی - گور خوابی - کارتن خوابی و و و به این سریعی اقدام میکردن وضعیت مملکت این گونه بود
اصلاح بفرمایید مدیر برکنار نشد تغییر شغل یافت
.توی ایران مدیران بالادستی از قانون نیوتن تبعیت میکنند یعنی بدترین اعمال رو هم انجام بدن شغلشونو از دست نمیدن بلکه از یک شغل به شغل دیگر منتقل میشوند
عملیات فریب بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها