بازدید 4553
بدون باخت

حریف ایران دوسال و ۳۸روز بدون باخت به جام ملت‌ها رسید

تیم ملی ویتنام طی دو سال و ۳۸ روز هیچ باختی در مسابقات دوستانه و رسمی نداشت و شب گذشته نیز موفق شد به برتری برابر فیلیپین دست پیدا کند تا با حفظ این روند شکست‌ناپذیری راهی جام ملت‌های آسیا شود.
کد خبر: ۸۶۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱ 01 January 2019

تیم ملی ویتنام طی دو سال و یک ماه تا جام ملت‌های آسیا برابر حریفان خود شکستی متحمل نشد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی ویتنام که یکی از رقبای ایران در جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات محسوب می‌شود و دومین دیدار شاگردان کارلوس کی‌روش برابر آنها خواهد بود، شب گذشته در دیداری دوستانه در ورزشگاه حمد الکبیر دوحه مقابل تیم فیلیپین قرار گرفت. ویتنامی‌ها که تمرینات منظم و دیدارهای دوستانه خوبی در مسیر جام ملت‌های آسیا داشتند، در آخرین مسابقه تدارکاتی خود پیش از سفر به امارات موفق به پیروزی پُر گل ۴ بر ۲ برابر تیم ملی فیلیپین شدند تا با روحیه خوبی در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند.

نخستین مسابقه تیم ملی ویتنام در گروه D جام ملت‌های آسیا روز سه‌شنبه هفته آینده برابر عراق خواهد بود و آنها چهار روز بعد باید مقابل شاگردان کارلوس کی‌روش قرار بگیرند و چهار روز پس از آن نیز به مصاف یمن بروند.تیم ملی ویتنام طی دو سال و ۳۸ روز هیچ باختی در مسابقات دوستانه و رسمی نداشت و شب گذشته نیز موفق شد به برتری برابر فیلیپین دست پیدا کند تا با حفظ این روند شکست‌ناپذیری راهی جام ملت‌های آسیا شود.

تیم ملی فیلیپین نیز در گروه C جام ملت‌های آسیا باید با تیم‌های کره جنوبی، چین و قرقیزستان رقابت کند که نخستین بازی این تیم در امارات، روز دوشنبه هفته آینده برابر کره خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار