بازدید 2843

دو گام مهم درافزایش کیفیت نظام آموزش عالی

کد خبر: ۸۶۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴ 01 January 2019

مدیرکل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم ادغام موسسات غیر دولتی و آزاد را در کنار تخصص گرایی آنها دو گام مهم به سوی افزایش کیفیت نظام آموزش عالی و رفع برخی چالش های این موسسات دانست.

به گزارش مهر، فرزانه شمیرانی در نشست رییس و اعضای هیئت موسسات غیر انتفاعی و غیر دولتی و موسسات آموزش عالی آزاد با اعضای هیئت نظارت استانی در دانشگاه یزد به تشریح چالش های پیش روی موسسات و مراکز آموزش عالی غیر دولتی پرداخت و گفت: تعداد موسسات غیر دولتی و آزاد آموزش عالی با زمینه های مشترک آموزشی یکی از بزرگترین چالش های این موسسات و نظام آموزش عالی است.

وی ادغام موسسات غیر دولتی و آزاد را در کنار تخصص گرایی آنها دو گام مهم به سوی افزایش کیفیت نظام آموزش عالی و رفع برخی چالش های این موسسات دانست.

مدیرکل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ذکر رسالت مراکز آموزشی عدم تغییر در وضعیت دانشجویان پس از دانش‌آموختگی را نشانه ای بر عدم این رسالت دانست.

وی همچنین توزیع چندباره یک دسته از امکانات را در یک منطقه خاص هزینه بر و ناکارآمد برشمرد.

مدیرکل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه سخنان خود به ابعاد مختلف چالش های موسسات آموزش عالی غیر دولتی پرداخت و گفت: این مشکلات در دو بعد قابل ذکر هستند، بعد اول مربوط به خود موسسات و عملکرد آنهاست و بعد دوم به وزارت علوم مربوط است

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار