بازدید 8661
گزارش

گربه سیاه آمریکایی «حسن یزدانی» بهترین آزادکار جهان شد

شکست حسن یزدانی و کسب مدال طلای جهان و همچنین قهرمانی در مسابقات سری رنکینگ، از دلایل اصلی اتحادیه جهانی کشتی برای انتخاب این کشتی‌گیر آمریکایی به عنوان بهترین کشتی‌گیر آزادکار جهان در سال ۲۰۱۸ بوده است.
کد خبر: ۸۶۵۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 01 January 2019

دیوید تیلور آمریکایی با شکست حسن یزدانی به عنوان بهترین آزادکار جهان در سال ۲۰۱۸ انتخاب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیوید تیلور آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم آمریکا سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و توانست مدال طلای جهان را مقتدرانه و با شکست عنوان‌دارانی همچون حسن یزدانی از آن خود کند. تیلور ۲۸ ساله پس از سال‌ها حضور در میادین موفق شد در سال ۲۰۱۸ نگاه‌ها را معطوف به خود کند و نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد تا جایی‌که وی در تمامی رویدادهایی که در سال ۲۰۱۸ کشتی گرفت موفق شد به عنوان قهرمانی برسد.

حسن یزدانی دیوید تیلور

تیلور به ترتیب در سال ۲۰۱۸ قهرمانی رقابت‌های جام ایوان یاریگین روسیه، رقابت‌های پان آمریکن در پرو، جام یاشاردوغو در ترکیه و سرانجام رقابت‌های جهانی مجارستان را از آن خود کرد تا عملکرد حیرت انگیزی در میان نامداران جهان از خود بر جای بگذارد، این در حالیست که از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۷ کمتر کسی در جهان با نام این کشتی‌گیر آمریکایی آشنا بود چرا که وی نتواسته بود به عناوین خاصی در رویدادهای بزرگ دست پیدا کند.

اما نام این کشتی‌گیر پرقدرت آمریکایی بیش از همه زمانی برای ایرانی ها مطرح شد که وی توانست در رقابت های جهانی مجارستان در عین ناباوری حسن یزدانی شاخص ترین کشتی‌گیر ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک را با نمایشی بسیار خوب از پیش رو بردارد تا خود را به عنوان بخت نخست قهرمانی جهان در این رقابت‌ها مطرح کند.

شکست حسن یزدانی و کسب مدال طلای جهان و همچنین قهرمانی در مسابقات سری رنکینگ، از دلایل اصلی اتحادیه جهانی کشتی برای انتخاب این کشتی‌گیر آمریکایی به عنوان بهترین کشتی‌گیر آزادکار جهان در سال ۲۰۱۸ بوده است. تیلور تاکنون ۲ مرتبه با یزدانی کشتی گرفته که هر دو مرتبه یکبار در جام جهانی کرمانشاه و یکبار نیز در رقابت های جهانی مجارستان موفق به کسب پیروزی شده است. نبرد تیلور و یزدانی در سال ۲۰۱۹ و همچنین المپیک ۲۰۲۰ دیدنی‌تر از قبل خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر